körde HD igår....

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Hmm, vet inte om det är så poppis å snacka om det här iofs...

Men det var rätt najs faktiskt....
:rodnar
JAG HAR INTE SAGT ATT JAG VILL HA NÅGON!

Så att inga missförstånd uppkommer..... :mattias

Å jevlar va det skaka =)

Jag har kört V-rodden och den var väl helt OK för att vara en custom hoj...Sportster 1200 sög...Buell SB9R likaså...

cbjorkman skrev:
Jag har kört V-rodden och den var väl helt OK för att vara en custom hoj...Sportster 1200 sög...Buell SB9R likaså...

En sån där V-rod dök upp o ville kappas med min gammla zzr.
En silverfärgad sak som lät fan.
De kostar ju multum de där, inte mycket för pengarna direkt.
Men HD människor mäter väl inte värdet i pengar heller.

Silwer skrev:
En sån där V-rod dök upp o ville kappas med min gammla zzr.
En silverfärgad sak som lät fan.
De kostar ju multum de där, inte mycket för pengarna direkt.
Men HD människor mäter väl inte värdet i pengar heller.

Nä, det är inte så mycket hoj för pengarna, eller jo mycket å göra å mycket skak för pengarna men det är MYCKET pengar som dom kostar...... Å andra sidan bra mycket billigare å försäkra än våra leksaker..... hmmm :rolleyes:

hållundan skrev:
Nä, det är inte så mycket hoj för pengarna, eller jo mycket å göra å mycket skak för pengarna men det är MYCKET pengar som dom kostar...... Å andra sidan bra mycket billigare å försäkra än våra leksaker..... hmmm :rolleyes:

nä min gammla xr kostar inte många spänn att försäkra direkt:-)
Det är bara den jag har just nu i väntan på att pengar och ork/lust/tid ska dyka upp.
Kanske skule man köpa sig en Sportster 883 eller vad de nu heter:-)
Var en kille som hade en sån o var stolt som fan över den, jag hade en gammal mattsvart penslad rd350 med slut koppling.
Han tyckte att sin hoj var väldigt pigg och minsan kunde dra min gammla RD.
Nåväl vi provade, sen skyllde han på fel växlar och andningsproblem och massa konstigt, han ville dock inte ställa upp igen. Måste vaar en av de tröttaste hojar i den storleksklassen som existerar förutom en och annan Ural Dnepr.

Hehe..... jag har också varit där, köpte en för att komma undan
dom dyra förs. Hade den i ett helt år, fick panik :skrämd av att inte köra riktig hoj :mad: Så nu e jag tebax :tummenupp

haha, jag med...

jag åkte med HD.....typ samma, det va rätt gött botten vrid i den, men man satt ju som en kung......................men det skakade, fräckt att hah kört ivart fall.............sedan till baks till min älskade RS !!!!!! :D

Lite fjortis varning på detta ämne.

Ingen hoj är den andre lik, kul att du vågar testa olika. Du skrev inte direkt vad du tyckte om den egentligen, du arbetar mer på att förklara (försvara) att du inte skulle köpa en. Än att faktiskt reflektera över vad du provkört.

Kanske borde tänka över rubriken lite mer nästa gång?

//Fredda

Fredda66 skrev:
Lite fjortis varning på detta ämne.

Ingen hoj är den andre lik, kul att du vågar testa olika. Du skrev inte direkt vad du tyckte om den egentligen, du arbetar mer på att förklara (försvara) att du inte skulle köpa en. Än att faktiskt reflektera över vad du provkört.

Kanske borde tänka över rubriken lite mer nästa gång?

//Fredda

Kanske jag måste, men du vet ju hur reglerna går till här i ankdammen..

Hmm, hojenn var fruktansvärt trevlig å köra faktiskt....Jävle bottendrag...skönt ljud.......sitter jevligt gött i sadeln.....fotplattor hmm...nä, HD i all ära....det var en skön upplevelse....

Å visst, hade jag haft råd hade jag haft fler hojar....å kanske, kanske en HD..... Men jag är sporthojgay, det är jag......såär det :fakta

Tack för ordet.... (ska tänka på det med nästa gång)

Körde HD förra året när jag konfirmerades... Har åkt HD i hela mitt liv, är i princip född i sidvagnen på farsans hemmabyggda HD...

Men att köra HD är inte så illa som många säger... Gött bottendrag, och med vissa hojar kan man ligga riktigt långt ner i svängarna... Så det är inte så farligt... Men det är ju klart roligare att köra sporthoj!! :)

HA DE GÔTT

*/ ?>
Nyheter
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!