Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Ojojoj, det är fett kompis med Harley! 
Den hade alla dom rätta prylarna, döskallar på tanken, den långa gaffeln, massa krom, helt raka rör. Satte mig på och kände lite på vikten. "Rätt tung eller?" "Tja, runt 370 kilo tror jag". Muahaha, cool! La upp fötterna på fotpinnarna i gynekologstolsposition. Kände på lite olika ansiktsuttryck och poser. Redan nu fick man tribalstatueringar på överarmarna och blev åtminståne 2 ggr coolare.
Startdags. Katjoff-katjoff-katjoff-kabaaang-KaBANG-splutter-host-host-brööl-tuff-tuff-tuff-tuff. Ahhhh,
En sån känsla.
Rullade iväg utmed artillerigatan. Vred på en smula och njöt av bottendraget. Rutorna på SKF-byggnade sprack en efter en av ljudet. Rödljus och bromsarna tog inte alls. Hjälpte till med fotbromsen och fick iaf stopp. Inte helt lättmanövererat tog jag mig runt på en mack och vände tillbaka. Nu hade man tatueringar över hela kroppen, en fet kedja runt halsen och manliga ärr i ansiktet. Lämnar tillbaka hojen till dess rättmätiga ägare och konstaterar nöjt att det ju är en custom-Harley man ska ha
... I alla fall för en stund 
Den hade alla dom rätta prylarna, döskallar på tanken, den långa gaffeln, massa krom, helt raka rör. Satte mig på och kände lite på vikten. "Rätt tung eller?" "Tja, runt 370 kilo tror jag". Muahaha, cool! La upp fötterna på fotpinnarna i gynekologstolsposition. Kände på lite olika ansiktsuttryck och poser. Redan nu fick man tribalstatueringar på överarmarna och blev åtminståne 2 ggr coolare.
Startdags. Katjoff-katjoff-katjoff-kabaaang-KaBANG-splutter-host-host-brööl-tuff-tuff-tuff-tuff. Ahhhh,
En sån känsla.Rullade iväg utmed artillerigatan. Vred på en smula och njöt av bottendraget. Rutorna på SKF-byggnade sprack en efter en av ljudet. Rödljus och bromsarna tog inte alls. Hjälpte till med fotbromsen och fick iaf stopp. Inte helt lättmanövererat tog jag mig runt på en mack och vände tillbaka. Nu hade man tatueringar över hela kroppen, en fet kedja runt halsen och manliga ärr i ansiktet. Lämnar tillbaka hojen till dess rättmätiga ägare och konstaterar nöjt att det ju är en custom-Harley man ska ha

Snart är nog även hotrod-begreppet förstört också, räcker med att ngn ny glidarbil ges namnet Hotrod så är även det epitetet avromantiserat och ger status hos stureplansmupparna.
Vi kräver att få se dig på en långgaffel runt falken som pausunderhållning.