Clifton
JoJo vill du gifta dig med mig!
Idag när man läste tidningen fick man reda på att man hade kört en efterlyst person då!.
http://www.expressen.se/index.jsp?a=263810
http://www.expressen.se/index.jsp?a=263810
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FUBAR skrev:Han verkar trots allt lite vettig, så jävla sjukt att han inte får hjälp när han själv ber om det.
Får man fråga vad ni pratade om, eller satt han bara och höll käften![]()
Läs igenRaskus skrev:Ja, jo, han hade ju i princip rätt att knacka ner någon oskyldig stackare, han hade ju haft en taskig uppväxt.

FUBAR skrev:Han verkar trots allt lite vettig, så jävla sjukt att han inte får hjälp när han själv ber om det.
Tyvärr är det så, hade hoppats på en ändring av det efter Lindh, eftersom det var "dom" själva som blev drabbade den gången.Mavve skrev:Även Mijailovic hade sökt hjälp utan att få.
Om man inte prylar folk, helst på dagen mitt i veckan, så är det skitsvårt att få hjälp.
Jo, om man har ihjäl folk med så kan man få den hjälp man behöver - om man nu verkligen behöver hjälp.
Sjukt va?
Men vem orkar ändra på det?
FUBAR skrev:Tyvärr är det så, hade hoppats på en ändring av det efter Lindh, eftersom det var "dom" själva som blev drabbade den gången.

P-E skrev:Han verkade vettig. Kanske ska de ge han en chans? Sen kanske det han säger till Expressen inte är sant..
P-E skrev:Kanske tror att om han framstår sig som en snäll person kanske folk inte är lika angelägna att sätta dit honom?

Han borde fuska lite på deklarationen, då jävlar händer det grejerMavve skrev:Undrar hur mycket det ska till innan "de" tar tag i det och ändrar och ser till så att ändringen fungerar med.
Om inte ens MORD räckte till vill jag kanske inte veta vad som ska till![]()

|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |