Körde av vägen idag

Dr Evil skrev:
Det är nog ungefär så bucklorna ser ut. Får väl försöka hitta nån som kan fixa det här åt mig, för jag tror inte jag klarar av det själv.

upp med bilder så vi får se skadorna. kan finnas möjlighet till andra & ev. bättre förslag när man ser dom.

ouch

ouch...
schysst att det gick bra med dig.. du hade tydligen ganska så hög fart..

låter hemskt.. men lägg upp några bilder...
och skriv gärna var detta hände!!!

Jag vet från klättringen att man brukar skriva en incidentrapport vid varje incident.. vet någon om det finns nåt sådant för MC?? Det kan vara bra och läsa om folk olyckor så slipper man uppleva de själv.. och då säger jag inte kommentarer som " kör saktare" för då hade jag köpt en mopped.. :7peta

wonderwizard skrev:
upp med bilder så vi får se skadorna. kan finnas möjlighet till andra & ev. bättre förslag när man ser dom.

Kan inte fixa några bilder nu, men ska försöka fixa upp några sen. Har ev hittat en som kan laga bakdelen åt mig. Just nu är tanken det största problemet.

Otäckt... Dock skönt att höra att du klarade dig bra... Men kolla upp det där med domningarna i högerarmen... Själv blev jag påkörd av en kärring i en saab (lyckligtvis åkte man bil då) o drog på mig en whiplash... Min vänsterarm var domnad i början men det har blivit värre... Nerverna som spökar... Kolla iaf upp det!! Träkigt med hojen men som sagts tidigare så är det materiella skador som går att fixa!! Ta det lungt o lycka till med allt!! :tummenupp

Så här ser tanken ut

Bifogat

• tank1.jpg
    tank1.jpg
    67.9 KB · Visningar: 51
  • tank2.jpg
    tank2.jpg
    61.4 KB · Visningar: 43
  • tank3.jpg
    tank3.jpg
    90.7 KB · Visningar: 46
  • tank4.jpg