Tja. Ställde hojen och gick tre meter. Sen låg den på sidan.
Lagom kul :kocko
Lyckades få en buckla i tanken, men lacken e inte skrapad. Var hos en verkstad och dom tror att den ska gå att fixa utan at jag ska behöva lacka om. Men den är ganska "hård/skarp
va)" så det behöver göras innifrån av nån som e duktig. Det är tre streck i bucklan. Den är alltså lite "veckad". Bucklan går inte att "dra ut" alltså.
Så nu skulle jag gärna vilja ha tips om nån som e duktig på att fixa sånt i Göteborg. Jag har hört att det åker runt folk som fixar sånt. Dentare eller vad heter det? Är dom bättre än andra eller?
Lagom kul :kocko
Lyckades få en buckla i tanken, men lacken e inte skrapad. Var hos en verkstad och dom tror att den ska gå att fixa utan at jag ska behöva lacka om. Men den är ganska "hård/skarp
Så nu skulle jag gärna vilja ha tips om nån som e duktig på att fixa sånt i Göteborg. Jag har hört att det åker runt folk som fixar sånt. Dentare eller vad heter det? Är dom bättre än andra eller?
Last edited:
om det nu går att ta utt bucklan på din hoj. Han klarar det mesta till och med det som en annan liknande firma inte klarade gjorde han. Han är väldigt duktig åtminstone på bilar, har set när han tagit ut ett veck på en sidodörr blev kanon.