halmstads_kung
Prospect...i min egna klubb
Kära bullen....jag har ett problem...el snarare 200....
Första gången jag körde min hoj ostrypt igår...
Har ångest...Vet inte om det är karraktären jag stör mig på
eller om jag bara har ångest för att jag inte kan köra...
Fan...
Tar kurvor dåligt...nån som vet var man kan läsa eller lära hur man ska
sitta på hojen i ingång till och i kurvor...Blir lite panik ibland då jag själv känner att hojen bara ska sticka rakt fram även när hastigheten är relativt låg...
Sen...när jag drar på så händer ingenting...(lagom)...å sen kommer en hästspark som skickar ivägen en över 200:-...man hinner ju inte reagera
å knappt svänga...hur fasiken svänger man i såna hastigheter på större böjar ...kliar mig i huvudet...tänker på en viss gestalt som är duktig på detta...
har aldrig insett hur fantastiskt svårt det är...
Känns som jag aldrig kommer bli bra på att få något skönt flyt...Skillnad på bil
där i princip alla kan köra fort och bra...går i försäljningstankar...
Bara jag som känner såhär...???....
Första gången jag körde min hoj ostrypt igår...
Har ångest...Vet inte om det är karraktären jag stör mig på
eller om jag bara har ångest för att jag inte kan köra...
Fan...
Tar kurvor dåligt...nån som vet var man kan läsa eller lära hur man ska
sitta på hojen i ingång till och i kurvor...Blir lite panik ibland då jag själv känner att hojen bara ska sticka rakt fram även när hastigheten är relativt låg...
Sen...när jag drar på så händer ingenting...(lagom)...å sen kommer en hästspark som skickar ivägen en över 200:-...man hinner ju inte reagera
å knappt svänga...hur fasiken svänger man i såna hastigheter på större böjar ...kliar mig i huvudet...tänker på en viss gestalt som är duktig på detta...
har aldrig insett hur fantastiskt svårt det är...
Känns som jag aldrig kommer bli bra på att få något skönt flyt...Skillnad på bil
där i princip alla kan köra fort och bra...går i försäljningstankar...
Bara jag som känner såhär...???....