Köra utan ställ?

jag hade jeans när jag klotade på cykel i 65, (hånkade efter kompisens moppe, sen tryckte han in foten i mitt framhjul j :näsblod ) det var på nylagd jämn fin asfalt, det såg ganska "kul" ut. först blåa streck efter jeansen sen var det vita efter mitt skinn sen tillslut röda efter köttet. skrubbsår på knän händer och fotknölar samt brutet båtben och gips i 3 månader som följd.
men nog fan fuskar jag lite utan skinnställ ibland. :död
David

crashtestdummy skrev:
en gång?? du har ju gjort fallstudier av asfalten varje sommar jag kännt dig :3freak ok. kanske bara en gång i jeans.
:D

Nähäru.. det är enda gången.. den andra kollade jag ju bara gräset i diket :arsele

Man får väl köra hur man vill. det finns väl en ballansgång mellan njutning och säkerhet och den sträcker sig väl från att inte åka alls till att göra highchair naken i 190. var och en får avgöra, och Jag skulle inte tycka mindre om någon för att de åkte nakna vilket Jag själv aldrig skulle göra :rolleyes:

Det har väl hänt att man har wheelat lite försiktigt iförd shorts och linne. Inget att rekommendera kanske men vad gör man när det är varmt och småflickorna flockas längs vägkanten? Ska jag åka längre sträckor så blir det med ställ och ryggskydd, inne i stan=inte ställ.

Sen får alla tycka vad dom vill om det. :arsele

Förresten, Teo är du säker på att du aldrig skulle kunna åka naken på slangen? Hehe.

Florodoltarzan skrev:
Förresten, Teo är du säker på att du aldrig skulle kunna åka naken på slangen? Hehe.

O-ja! :1pajas snyt dig nu och häng med ut och lek i morr´n!

har väl hänt, tyvärr

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...