Köra utan skinnställ

Juultomten skrev:
amen shiit!! ja sa ju för helvete att ja skulle sluta !?? fick du inte me d eller ?!?? :kocko :va för helvete sluta barnsla dej då .... ja har ju slutat..!
ja e för fan inte nån som skryter o har mej .. ja va oseriös... ja e inte en seriös person .. likförbannat gillar ja MC !?... ?? kan du lägga av nu !!

lay of my back !!? :fatta! :4skrika :4skrika :4skrika

Okejrå. ska faan inte jiddra mer nu, jag fattar fett.. RespEckt...

Edit: Stavfel, RespeKcT ska re va.

Last edited:
Idag när jag handlade så kom jag på att jag behövde en plastpåse efter att jag redan betalt med kort.

-Äh va fan... JAG SNOR DEN! Tänkte jag.

Så jag snodde den helt ISKALLT mitt framför ögona på kassörskan sen sprang fort som FAN därifrån. Halva personalstyrkan jagade mig genom Enskedes gator i natten. Satan vilken puls jag hade sen.

Nu räcker det med spänning för mig ett tag.

Juultomten skrev:
amen shiit!! ja sa ju för helvete att ja skulle sluta !?? fick du inte me d eller ?!?? :kocko :va för helvete sluta barnsla dej då .... ja har ju slutat..!
ja e för fan inte nån som skryter o har mej .. ja va oseriös... ja e inte en seriös person .. likförbannat gillar ja MC !?... ?? kan du lägga av nu !!

lay of my back !!? :fatta! :4skrika :4skrika :4skrika

Ifall du är den riktiga jultomten blir jag väldigt besviken.
Sluta skriva över huvud taget, tror alla mår bäst av det. :7peta

När skall ni ta steget och köra utan huvudbonad då? :yoparty

RoLLER skrev:
Idag när jag handlade så kom jag på att jag behövde en plastpåse efter att jag redan betalt med kort.

...

Fick du med dig det du hade handlat? Fett med respekct om du bara dumpat grejjorna där och dragit med påsen!

Idag har jag kört hoj igen. Inget skinnställ och ingen hjälm. På en lastkaj. Jag kom upp i 80 km/h. Jag hade fan dött om jag hade kört nerför kanten. Avställd och oförsäkrad hoj också. Tvåtakt utan katalysator, till och med.

Mattias skrev:
Idag har jag kört hoj igen. Inget skinnställ och ingen hjälm. På en lastkaj. Jag kom upp i 80 km/h. Jag hade fan dött om jag hade kört nerför kanten. Avställd och oförsäkrad hoj också. Tvåtakt utan katalysator, till och med.

Jaha!? Tror du att någon tycker du är tuff, eller var vill du komma med att delge oss denna information? :finger

Gustav1 skrev:
Jaha!? Tror du att någon tycker du är tuff, eller var vill du komma med att delge oss denna information? :finger

Kawa Tina ville fan ligga med mig síst jag skröt om min våghalsighet. Du är bara avundskuk!!!!

Jag gick in på förbjudet område efter att jag hade kört hoj sådär outlawigt också. Och pissade på offentlig plats!!!!!!!!!! :rock :rock :rock

Mattias skrev:
Idag har jag kört hoj igen. Inget skinnställ och ingen hjälm. På en lastkaj. Jag kom upp i 80 km/h. Jag hade fan dött om jag hade kört nerför kanten.

Till mig sa du att det va lugnt när du tyckte att jag skulle försöka. :confused:

Mattias: "Gasa upp den i 100 på kajen bara så kommer det inte att kännas så mycket när du kör utför. Kör bara! Kör nu!"

(Rampen är paj så vi får inte ner hojjarna. Han tyckte på fyllaste allvar att jag skulle hoppa utför en lastkaj med R1'an idag)

Jag var faktiskt på väg att göra det för jag litar på Mattias. :(

Mattias skrev:
Kawa Tina ville fan ligga med mig síst jag skröt om min våghalsighet. Du är bara avundskuk!!!!

Jag gick in på förbjudet område efter att jag hade kört hoj sådär outlawigt också. Och pissade på offentlig plats!!!!!!!!!! :rock :rock :rock

:rofl

du glömmer väl inte bort att slipa mina kåpor förresten? :kär

Jag var helt grimmt outlaw idag, körde iförd endast jeans och tröja, ingen hjälm, inget skinnställ INGENTING! Så jävla fort också, på ettan så en växellampa tändes.

Mattias bara hejade på glatt och skrek 'gasa gasa'.

:rock :rock :rock

sege skrev:
Jag var helt grimmt outlaw idag, körde iförd endast jeans och tröja, ingen hjälm, inget skinnställ INGENTING! Så jävla fort också, på ettan så en växellampa tändes.

Du körde naken alltså? :va

sege skrev:

Det är sant!!!! Jag ba typ TVINGA han å köra sådär!! :rock

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP