Köra utan skinnställ

Själv så funderar jag på att sno en r1a nästa vecka:)
Jag vill också vara outlaw.

twinner skrev:
Själv så funderar jag på att sno en r1a nästa vecka:)

Vad är det som är roligt med det? Du skriver dumma inlägg.

Sno lite av mina skämt ist om du vill vara riktigt kul.

Jag själv snor det mesta av Mattias. Men jag snor bra så det inte märks.

Idag uiiilade jag på Bergslagsvägen. Man behöver fanimig inte alla de där krångliga kläderna på sig när man kör.

Ville bara säga att jag uiiilade på Bergslagsvägen igår igen. Utan skinnställ. Körde mellan bilarna och höll 180 km/h långa sträckor.

Mattias skrev:
Ville bara säga att jag uiiilade på Bergslagsvägen igår igen. Utan skinnställ. Körde mellan bilarna och höll 180 km/h långa sträckor.

Är du galen? Om man tjör utan chinställ så kan man ju skjära armarna av sig i mitträcket!!! :kocko

Juultomten skrev:
faan va många moraltattare d fanns på SH ... :arsele

ja sajer bara.. lev ditt liv.. tycker du d e kul o göra dumma grejer (som jag :tungan ) så göör det !! ja blir snart 18 o dååå köper ja en CBR600 ;) o då jävlaar.. inget skinnställ,körkort eller kåpor :D :hihi

yeee.. kör för närvarande bara bil utan körkort, men d e för slött :arsele
hoppas errsexan eller CBR:en e snabbare :yoparty

tackar för mej... jäävlar många moraltattare kommer skriva nu :hihi

men mattias ja e me dej :tummenupp :pannkyss

Om du kör o krockar utan körkort, vad händer då?

Tror säkert mattias vill ha ett moppefucko utan körkort på sin sida.

One who didn't geddit.....

Användande av flinos uppmuntras för att förtydliga vad man menar med ett inlägg när det blir svårt att göra det med vanlig text.

t-rex skrev:
One who didn't geddit.....

Användande av flinos uppmuntras för att förtydliga vad man menar med ett inlägg när det blir svårt att göra det med vanlig text.

Du eehh, juultomten använder smileys hela tiden, alltid, i varje inlägg, sök på hans inlägg o see for your self.

Juultomten skrev:
faan va många moraltattare d fanns på SH ... :arsele

ja sajer bara.. lev ditt liv.. tycker du d e kul o göra dumma grejer (som jag :tungan ) så göör det !! ja blir snart 18 o dååå köper ja en CBR600 ;) o då jävlaar.. inget skinnställ,körkort eller kåpor :D :hihi

yeee.. kör för närvarande bara bil utan körkort, men d e för slött :arsele
hoppas errsexan eller CBR:en e snabbare :yoparty

tackar för mej... jäävlar många moraltattare kommer skriva nu :hihi

men mattias ja e me dej :tummenupp :pannkyss

Det här kan jag ta en banning för..

Dra till nåt annat forum eller skärp dig lite för bövelen! fjortisattityd.com

juha01 skrev:
Det här kan jag ta en banning för..

Dra till nåt annat forum eller skärp dig lite för bövelen! fjortisattityd.com

Antar att han är ett bra exempel på varför man inte får rösträtt förän man fyller 18...

korvgubbe skrev:
Antar att han är ett bra exempel på varför man inte får rösträtt förän man fyller 18...

Ja, ska man skratta eller gråta att den ibland är på bara 18 år när vissa har denna attityd vid 17,5..

Juultomten skrev:
amen chiill för fan..... ironi du vet.... till viss del iafall :lol
Du va inne på irckanalen o skrev exakt samma sak. Vem försöker du imponera på? Ingen tycker det är coolt. På högstadiet kanske men inte här... Get real!

Juultomten skrev:
jaa.. d va ni era jävlar som banna mej från iRC :O ?? d e irriterande... ville ju snacka där.. ja va lite ur jängor o väldit oseriös o väldit trött.. d va väl ingen anledning att banna mej därifrån ??? skojja fan bara lite.. spammade inte.. va INTE taskig eller ohövlig mot nån !! varför banna ni då ? :confused: :va

börjar tycka att denna sidan verkligen har dumma admins... :kocko
bannar o kickar hur som helst.... ja har ju inte gjort nåt fel :4skrika

så snälla... ska vi börja om ?? ja slutar dampa me fjortis inlägg o ni låter mej va ?? :7peta

Om du nu är så oseriös o trött så kan du ju sova o bli seriös istället.

Om sidan inte passar så kan du ju hitta en annan sida o va på.

Angående fjortisinlägg så är detta som jag svarar på ett fjortisinlägg.

Juultomten skrev:
jaa.. d va ni era jävlar som banna mej från iRC :O ?? d e irriterande... ville ju snacka där.. ja va lite ur jängor o väldit oseriös o väldit trött.. d va väl ingen anledning att banna mej därifrån ??? skojja fan bara lite.. spammade inte.. va INTE taskig eller ohövlig mot nån !! varför banna ni då ? :confused: :va

börjar tycka att denna sidan verkligen har dumma admins... :kocko
bannar o kickar hur som helst.... ja har ju inte gjort nåt fel :4skrika

så snälla... ska vi börja om ?? ja slutar dampa me fjortis inlägg o ni låter mej va ?? :7peta
Admin på irckanalen är inte samma som på denna site.

Ja sluta gärna med "åhh ja e så jävla cool ja kör utan körkort o kör skitfort o skiter i allt" snacket. Inte så många bryr sig om du gör det eller inte, men sitt inte här o försök skryta om det för det är bara irriterande för de allra flesta.

/ Hannes

Mattias skrev:
Det ska jag göra nu. Notera i intresseböckerna.

Och glöm inte att skriva hur dumt det är här nedan.

Tack.

Tänker jag oxå göra snart! Så nu är vi iaf två som vågar erkänna att vi kör utan ställ ibland :tungan
Sliter alltid på mej pyamasen om jag ska utanför stadsgränsen... där utanför går det mkt snabbare...

Juultomten skrev:
visst då sajer vi så ... ja ska hålla käften om ja inte har nåt o saja.. för allt ja sajer är tydligen fjortis snack... jaja... får väl bli en passiv forumläsare då...

tack för mej hej

Apropå administratörerna så finns det en annan tråd just nu, och där är alla rörande överens om att dom håller en perfekt nivå. (tråden om OT)

Jag har bara ett ord kvar: LuNArstoRRmm, DIrEcT.

Solid snake skrev:
Om du kör o krockar utan körkort, vad händer då?

Trafikförsäkringen gäller ALLTID. Helförsäkring gäller dock inte utan körkort. Man kan tillochmed köra obesiktigat och utan körkort och då ut på försäkringen.

honkiie skrev:
Trafikförsäkringen gäller ALLTID. Helförsäkring gäller dock inte utan körkort. Man kan tillochmed köra obesiktigat och utan körkort och då ut på försäkringen.

Jopp, men vanligtvis med en ganska jobbig självrisk.

Men han är så cool att han säkert kör utan försäkring, för det gör jag!! :rock

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...