Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Brukar du ringa å berätta när å var du ska köra för fort å felparkera också?Panajo skrev:2171759Måste man inte ha tillstånd från polisen också? Har för mig att man måste ringa och säga "Hej, nu ska jag köra lite på slangen på dethäringa inhängnade området, bara så att ni vet, så ni inte haffar mig om ni ser mig, hej då!".![]()
Hoztic skrev:2171951Brukar du ringa å berätta när å var du ska köra för fort å felparkera också?![]()
Ja, ditt b-kort dras också in. Fast tror nog att du får tillbaka det om du haft det längre än testperioden.360 skrev:2173755Lånar tråden lite,
Om man skulle köra utan kort och bli haffad, skulle b-kortet ryka?
Och om man skulle köra med mellanklasskort på en obegränsad hoj, vad skulle då hända med respektive körkort?
Vore kul att veta..
/e.
360 skrev:2173755Lånar tråden lite,
Och om man skulle köra med mellanklasskort på en obegränsad hoj, vad skulle då hända med respektive körkort?
Vore kul att veta..
/e.
Vad jag förstår åker du på olovlig körning och mer eller mindre inget händer blir du på kommen igen blir det grov olovlig körning och körkortoch körkorts tillstånd och massa skit rucker. Är det korekt uppfatat? Sen har jag hört någonstans att det kvitar om jag kör ostrypt lätt båge eller turbo hoj jag samma straff? Det kan väll inte stämma?360 skrev:2173755Lånar tråden lite,
Vore kul att veta..
/e.
prulle skrev:2173800Vad jag förstår åker du på olovlig körning och mer eller mindre inget händer blir du på kommen igen blir det grov olovlig körning och körkortoch körkorts tillstånd och massa skit rucker. Är det korekt uppfatat? Sen har jag hört någonstans att det kvitar om jag kör ostrypt lätt båge eller turbo hoj jag samma straff? Det kan väll inte stämma?
Okej de va ju lite jobbigt.. Jaja Tack då vet jag.Boris JR skrev:2173888Olovlig körning resulterar i körkortsindragning och är det innom prövotiden så får du vackert ta om kortet. Alla behörigheter ryker så det är käge att vara rädd om kortet tills prövotiden gått ut. Vid upprepade föreselser kan du få 12 månaders spärrtid och tvingas ta om kortet även om du ej har prövotid.
Lagtekniskt sett så är det precis lika illa att köra ostrypt 125a som att köra tubobusa men man kommer knappast att dömmas lika hårt i realiteten.
PutteLiten skrev:2173796Du har bara ett körkort med viss behörighet. Det är inte olika körkort.![]()
360 skrev:2175961Hehe, formulerade mig lite konstigt. Olika körkort = A-begränsat och B-kortet
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |