Köra som supportklass till Pro Superbike (STCC)

Köra i som supportklass i Pro Superbike (STCC)

• Antal röstningar
    0
Men man kan ju ställa upp som wildcard i Pro Superbike även om det inte blir något Nordic BoTT-racet tillsammans med STCC. Då får du ju också någonting att snacka om när du blir gammal, dessutom kan du ju då berätta att du kört med Sveriges främsta förare:tummenupp

Kjører man i BoTT er det ikke en opptur å kjøre med ProSuperbike - de coole er jo i BoTT:arsele Det coole er å sette litt (lydmessig) farge på et STCC-arrangement:tummenupp

:tummenupp Klart jag kommer ändå jag har uppehåll ett år. Men fan att betala 5000 sänn för att bli utkvalad. det lär ju komma mer än 31 strycken den helgen.

:tummenupp Klart jag kommer ändå jag har uppehåll ett år. Men fan att betala 5000 sänn för att bli utkvalad. det lär ju komma mer än 31 strycken den helgen.

Det lät ju negativt..... Nej mer träning och kanske en uppgradering på cykel sen kan vi nog kvala in :tummenupp:tummenupp

Hursom hade det bara gynnat denna Serie och jag säger som Geir - Det är BoTT som kommer dra folk..... Pro-Superbike får bli hang a round till BoTT :D

Mikkel, för tusan inga problem. Det fixar vi lätt. :yoparty. Jag har börjat "preppa" hojen redan för 2010. Nu jävlar Mikkel så.....

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman