Köra snabbt på kurvig väg

Ringo skrev:
2191274 Bra fartkänsla i den här filmen. Ett par mindre begåvade omkörningar också. Kanske håller jag på att bli gubbe eftersom jag pustade ut vid slutet :)

http://www.youtube.com/watch?v=k51irq9QiPg
Orkade inte se klart men vägen verkar ju som byggd för inspirerad körning om man bara kunde sudda bort de där kurvvarningslinjerna som fanns överallt.

Fan va värdelöst han hade satt kameran! Man vill ju se lite mera väg istället för bara hastighetsmätaren!!!

MangeH skrev:
2193877 Fan va värdelöst han hade satt kameran! Man vill ju se lite mera väg istället för bara hastighetsmätaren!!!

det var ju mest dimma :arsele

ok, bara i början :tungan

Bra grepp där :-p

Ringo skrev:
2191274 Bra fartkänsla i den här filmen. Ett par mindre begåvade omkörningar också. Kanske håller jag på att bli gubbe eftersom jag pustade ut vid slutet :)

http://www.youtube.com/watch?v=k51irq9QiPg

aa tror du börjar bli gubbe, vanligt söndags tempo... tror fan han kunde åkt lite snabbare. Men undra hur dom där röda fälten i kurvorna känns att åka på :näsblod

Bärgren skrev:
2194525 Han kör ju på fel sida av vägen mest hela tiden

Är det inte så att det är i england eller annat land med vänstertrafik? Mötte ju en bil som körde på höger sida..

Ogre skrev:
2194991 Vad är det för hoj han har? En kawa?

Japp, en zx10:a :banana.

MangeH skrev:
2193877 Fan va värdelöst han hade satt kameran! Man vill ju se lite mera väg istället för bara hastighetsmätaren!!!

Håller med, dock är det svårt att få till en bra tankcam på 10:an eftersom tändningslåset sitter lite dumt, han har därför monterat kameran framför låset vilket kanske inte blev så bra. Jag ska testa med riktigt kamerafäste men tror även det kommer bli svårt om jag vill ha med vägen och även mätarna i bild eftersom tändningslåset är ivägen här också :mad:.

Konstig maskin det där... Max 400cc är det som gäller i Japan om man vill köra gata. Borde således vara en race-putte som tagit ut hojen för en repa...

Faster skrev:
2195104 Konstig maskin det där... Max 400cc är det som gäller i Japan om man vill köra gata. Borde således vara en race-putte som tagit ut hojen för en repa...

Va? En kamrat till mig tog sitt kort och köpte sin HD när han jobbade i
Japan och jag kan lova dig att det inte är en 400cc maskin han har.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman