Köra snabbt på kurvig väg

Se där ja, och folk undrar varför olyckor sker. Ser jävligt kul ut men hör hemma på bana. :näsblod . Varsågoda, fritt fram att dissa moralkärringen.

Rätta mig om jag hade fel men det lät som en liten turbo där :confused: eller är det jag som är helt ute och snurrar?

Seriös åkning han bjöd på, det var annat än vår svenska motsvarighet som mest kör rakt fram och saxar mellan bilar.

Ringo skrev:
2191274 Bra fartkänsla i den här filmen. Ett par mindre begåvade omkörningar också. Kanske håller jag på att bli gubbe eftersom jag pustade ut vid slutet :)

http://www.youtube.com/watch?v=k51irq9QiPg

Äh, ska jag vara ärlig så blev jag inte speciellt impad..

Jag ligger på ju i snitt samma hastigheter, kring 160 till sta´n och bitvis är det rätt friska kurvor...

Samma sak om man åker till solberg eller åsele, det spelar ingen roll att vägen inte är lika jämn som i filmen.. kurvor är det iaf :banana

Men det är inte så mycket att skryta med då jag kör med fyra hjul...

Han kör ju i Japan och där är det vänstertrafik som gäller, så han tar ju inga större risker eftersom han kör på rätt sida av vägen.

Och vad gäller det där med 400cc, så är det nog så att det är det enda dom flesta har råd med. Man får köra vad man vill, men allt är så snorigt dyrt att äga helt enkelt. Typ att jämföra här hemma med att en 22 åring som precis har tagit lappen och vill köra en sprillans R1:a, men dubbla upp priset på allt som har med ägande att göra.

Lite otäcka pinnar som dyker upp i mitten av vägen, gäller att man vet att det kan finnas såna :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman