Köra på midlanda 17/9

sandstream skrev:
Aha, det var du som hade turbo gixxern.
I dag ångrar jag lite att jag inte tackade ja till provturen :D

Ja, du hade chansen att känna på hur det känns med lite kraft under huven, det är annat än din slöa sugmotor :D
Men jag måste erkänna att jag har en oherrans träningsväärk idag, kombinationen crosstyre och turbo är rena gymträningen...:tummenupp

Grymt snygga bilder, väldigt proffsiga hoppas att du kommer fler gånger på dom bandagar jag är på...

...men det var märkligt vad många bilder det var på mej, är det något du vill säja...? :tungan

jesper skrev:
Oj! Högre än sådär så slår man ju runt!
Japp, jag känner precis likadant :hihi
Niklasinorr skrev:
...men det var märkligt vad många bilder det var på mej, är det något du vill säja...? :tungan
Försöker bara vara lite extra snäll så jag kanske får prova din hoj någon annan gång :)
Närå, jag la upp alla bilder som vart någorlunda bra och du råkade vara med på flest.
RR_Jonas skrev:
Du skall inte köra! Du skall fota! Mycket snygga bilder... synd att du inte tog fler bara :)
Jag tog nog det dubbla men när man kör med manuell fokus (för att få lite fart i bilderna, kan inte ställa slutartiden i något läge med autofokus) blir mycket skräp, tyvärr.

Tack för en bra avslutning jag bokar upp stugorna nu inför nästa säsong. Då ska jag köra lite långsammare så kanske jag också fastnar på bild

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman