köra onsdag kl 13.00

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Glenning ringde mig precis... vi ska ut o ta en sväng.
någon som vill hänga på ?

slå en signal, så bestämmer vi en plats att mötas.

0707-817993 // Henke

wonderwizard skrev:
Glenning ringde mig precis... vi ska ut o ta en sväng.
någon som vill hänga på ?

slå en signal, så bestämmer vi en plats att mötas.

0707-817993 // Henke

Han den där "Thunderace" eller vad han nu kallar sig skall väl jobba som vanligt. Det måste vara tråkigt att ha det på det sättet när vi andra kan köra båge och njuta av det fina vädret. :rofl :rofl :rofl

Glenning skrev:
Han den där "Thunderace" eller vad han nu kallar sig skall väl jobba som vanligt. Det måste vara tråkigt att ha det på det sättet när vi andra kan köra båge och njuta av det fina vädret. :rofl :rofl :rofl

HA! Kom ut om och ta en fika,jag håller på med acen,skall försöka hinna med att få ihop den till imorgon... :katt :whip

har gett mig fan på att kund-yzf'en skall härifrån idag...så jag finns i verkstan och tar vilken ursäkt som helst för att slippa pilla med den... :tummenupp

Lysande....Wonderwizard och glenning dem små otäckingarna är på väg mot österlen...snyft...jag vill också...

thundrace skrev:
Lysande....Wonderwizard och glenning dem små otäckingarna är på väg mot österlen...snyft...jag vill också...

Lördags turen kanske kan bli en lite längre modell så kan vi ju också få smaka sillamackorna i kivik. För glenning sa att dom var JÄTTE GOA

Jävla lyxlirare.
Köra hoj på detta viset när andra går o svettas i en sketen industri lokal.

Skämmes ta mig fan :tungan

YappE skrev:
Lördags turen kanske kan bli en lite längre modell så kan vi ju också få smaka sillamackorna i kivik. För glenning sa att dom var JÄTTE GOA

Mmmmm. Jätte goa. Tyvärr har vi redan varit åt det hållet. Var god välj ett annat väderstreck! :tummenupp :rofl :rofl :rofl :rofl

Vad sägs om att du kör ut på e6 norrut,sen när du ser skyltarna "OSLO" så bara fortsätt.... :rofl

Glenning skrev:
Mmmmm. Jätte goa. Tyvärr har vi redan varit åt det hållet. Var god välj ett annat väderstreck! :tummenupp :rofl :rofl :rofl :rofl
Passa på att stanna till på kolmården o lämna in kisse missen,dem tar emot
utrotningshotade arter där... :rofl :rofl :7peta

HusabergForce skrev:
Passa på att stanna till på kolmården o lämna in kisse missen,dem tar emot
utrotningshotade arter där... :rofl :rofl :7peta

Är ni bröder eller!

Om du inte är snäll mot min :katt blir jag som Mavve. Då blir det prygel. :fatta! :näsblod :arsele

:rofl :rofl :rofl

Hehe...gött och se er i går...men var är kakan??? Hur var turen,hitta ni några böjar? :tummenupp

thundrace skrev:
Hehe...gött och se er i går...men var är kakan??? Hur var turen,hitta ni några böjar? :tummenupp

Kakan! Får du ingen mat eller? Hade du följt med kunde du fått en "görgo" sillamacka. Men nej då, du bara svarade: "Jag trivs bättre här där jag kan sitta i lugn och ro och bara meka". :kocko

Det var en kanonfin tur. Vi hittade några fina vägar och vi lyckades köra lite fel ibland också. Man bara satt och njöt hela tiden. :) :) Naturligtvis hamnade vi upp i ett vägarbete igen. Lite asfalt tål man ju om man inte är putsbög. :katt n's yngre syster var lite kinkigare, men vad säger man..... "POSERHOJ". :D :D

Tackar för rekomendationen om en sillamacka vid hamnen i Kivik. Den satt inte fel. :tummenupp Det kommer att bli fler turer på den sidan i sommar.

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back