köra onsdag kl 13.00

Glenning skrev:
Kakan! Får du ingen mat eller? Hade du följt med kunde du fått en "görgo" sillamacka. Men nej då, du bara svarade: "Jag trivs bättre här där jag kan sitta i lugn och ro och bara meka". :kocko

Det var en kanonfin tur. Vi hittade några fina vägar och vi lyckades köra lite fel ibland också. Man bara satt och njöt hela tiden. :) :) Naturligtvis hamnade vi upp i ett vägarbete igen. Lite asfalt tål man ju om man inte är putsbög. :katt n's yngre syster var lite kinkigare, men vad säger man..... "POSERHOJ". :D :D

Tackar för rekomendationen om en sillamacka vid hamnen i Kivik. Den satt inte fel. :tummenupp Det kommer att bli fler turer på den sidan i sommar.

Bara säg till en dag innan, så kan man ju alltid ringa o säga att man blitt litta sjuk till jobbet.

Glenning skrev:
Det var en kanonfin tur. Vi hittade några fina vägar och vi lyckades köra lite fel ibland också. Man bara satt och njöt hela tiden. :) :) Naturligtvis hamnade vi upp i ett vägarbete igen. Lite asfalt tål man ju om man inte är putsbög. :katt n's yngre syster var lite kinkigare, men vad säger man..... "POSERHOJ". :D :D

Snart börjar den väl hosta upp hårbollar också :rofl :rofl :rofl :rofl

Glenning skrev:
Kakan! Får du ingen mat eller? Hade du följt med kunde du fått en "görgo" sillamacka. Men nej då, du bara svarade: "Jag trivs bättre här där jag kan sitta i lugn och ro och bara meka". :kocko

Tackar för rekomendationen om en sillamacka vid hamnen i Kivik. Den satt inte fel. :tummenupp Det kommer att bli fler turer på den sidan i sommar.

Jag vet,det är jag som byggt deras kök i min tidigare karriär...inget som slår buhres käk..

HusabergForce skrev:
Glenning skrev:

Snart börjar den väl hosta upp hårbollar också :rofl :rofl

Och! :rofl :rofl

Nyheter
Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Back