köra nu genast idag onsdag 20:e augusti

anja skrev:
tack för dom råden. jag skrev ju att jag redan hade åkt själv igår, och att det inte var kul. körde tungelstavägen framochtillbaka och övade på att inte fega när det svänger i nerförsbacke. fler goda råd?

Ja, posta tråden tidigare så fler hinner se den. Du hade passat pefekt i vårat glada gäng som åkte en sväng på Värmdö och däromkring igår.

soppatorsken skrev:
Ja, posta tråden tidigare så fler hinner se den. Du hade passat pefekt i vårat glada gäng som åkte en sväng på Värmdö och däromkring igår.
Ja Värmdö du sköna! :tummenupp

soppatorsken skrev:

...som jag skrev om i tråden om torsdagsåkningen (dvs dagens åkning). Skrev tid o mötesplats för dom som ville hänga på. Men det blev bara en tapper liten skara från KMCK. Fast det var inte helt fel! Synd på det missade fikastoppet bara :mad:

Mattias skrev:
VAD gör du hellre med snygga tjejer? Smiskar? Jag gillar också att smiska snygga tjejer.

Jagar skulle det stå fast smiskar låter ju trevligt det med.
Lite Hans Scheike över det hela. Det är en riktig man som har hand med kvinnfolk det. :rolleyes:

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back