köra nu genast idag onsdag 20:e augusti

anja skrev:
tack för dom råden. jag skrev ju att jag redan hade åkt själv igår, och att det inte var kul. körde tungelstavägen framochtillbaka och övade på att inte fega när det svänger i nerförsbacke. fler goda råd?

Ja, posta tråden tidigare så fler hinner se den. Du hade passat pefekt i vårat glada gäng som åkte en sväng på Värmdö och däromkring igår.

soppatorsken skrev:
Ja, posta tråden tidigare så fler hinner se den. Du hade passat pefekt i vårat glada gäng som åkte en sväng på Värmdö och däromkring igår.
Ja Värmdö du sköna! :tummenupp

soppatorsken skrev:

...som jag skrev om i tråden om torsdagsåkningen (dvs dagens åkning). Skrev tid o mötesplats för dom som ville hänga på. Men det blev bara en tapper liten skara från KMCK. Fast det var inte helt fel! Synd på det missade fikastoppet bara :mad:

Mattias skrev:
VAD gör du hellre med snygga tjejer? Smiskar? Jag gillar också att smiska snygga tjejer.

Jagar skulle det stå fast smiskar låter ju trevligt det med.
Lite Hans Scheike över det hela. Det är en riktig man som har hand med kvinnfolk det. :rolleyes:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT