Köra ifrån Polisen?

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Ja som sagt.. Hur många gånger har folket gasat ifrån polisen:D Tycker det för mycket moraltjafs här på SH:gnissla Vilka är män/kvinnor:D O skiter i o stanna om polisen blinkar blått:gnissla

har inte hänt ännu.... :)

Last edited:
Gå vidare i livet!

Är inte detta en tråd om moraltjafs:confused: . Toyman

Dragracing på bana, mot klockan. Fakta på pränt. inget snack!:tummenupp

1ggn har jag gjort det men det var sent på kvällen på väg hem, inget jag är stolt över men ville bara hem snabbt.

De andra gångerna har jag faktiskt stannat då jag inte velat ta riskerna ifall nåt händer, de poliser jag har träffat har varit trevliga dock har jag lyckats undvika Hamren.

Dragracing är SPORT! Sport e funny, S,MS,PRO o.s.v.

funkar även med dragracing på gata
mot varandra,
fakta utan snack!
stekt:tummenupp

Dragracing på bana, att ej lyckas köra ifrån någon. Då är fakta, i den form som de moderna tidtagningsanläggningarna ger ett värdefullt redskap för att bättra på prestandan, eller konstatera att du har dåliga reaktioner:va . Hur som helst att deltaga i organiserad dragracing ger dig nyttiga och roliga minnen för livet. Och ingen stör sig direkt på detta, förutom han som fick spö:gnissla .
Lite dragracing på gata, ochså lite roligt. Men en Dragstripp är toppen!:tummenupp
Köra ifrån polisen.............. e det en bedrift?
Spöa skiten ur motståndarna så får du kliva upp på pris-pallen och får allas jubel. Hamna i resultatlistorna, istället för att utsätta dig själv och länsman för oförutsedda utmaningar och bli ett fall i statistiken.

Gösta! prova på att bli stekt på Strippen, eller bli King of the DAY:D
MVH: en före detta Toyman.

Är det inte dags att Skapa ett eget FORUM.............

............................för alla som vill berätta "sagor" för varann....?

Nägra tips till Huvudtrådar.

1 Hur man drar snuten utan att fastna i betongväggen.

2 Snabbaste sättet till en permanent tillvaro i rullstol.

3 Hur förklara att man "råkade" köra ihjäl deras dotter när man skulle skjutsa henne hem.

4..............osv.

Glömde nästan det viktigaste...En helt egen RIP-Tråd.

OBS...för att få skriva måsta man ha visat sin "MANLIGHET" med att dra
Snuten minst EN gång. Iof om man skulle skriva i RIP-tråden...

KentW

Vet faktiskt inte om jag gjort det...dom drog på blåljusen och svängde åt mitt håll men tror dom gav upp direkt då dom hade ww-buss och jag hade rätt god fart! Var nog faktiskt mer av misstag att jag drog dom då man inte stannar på en femöring och jag hann utom synhåll! Skulle nog däremot stanna i stadstrafik eller om det är en mc-snut!

Sluppit hitills:gnissla
Nää, jag skulle antagligen stanna i de flesta fall även om lappen rök.....
(går ju att köra utan:gnissla )

Jag har för mig att jag läst inlägg om att Polisen rappat motorcyklisten med batong när de inte stannat...

Jag är övertygad om att varje gång en sporthoj kör ifrån Polis så är det ett steg mot nån form av förändring eller begränsning av sporthojar - tex att Polisen får nya eller större befogenheter att använda våld, skyltar fram och effektbegränsning... (eller så måste vi ha körkortet väl synligt i pannan på hjälmen i framtiden)

Kör man med "insidan" så är chansen större att man överlever och att man slipper bli jagad av Polisen...

Problemet är väl snarast att en gammal Thunderace knappast drar en Sheriff, det är så man avslöjar detta tilltag som hittepå.

I övrigt tycker jag det är rätt att dra, men jag skulle nog inte göra det själv.

Problemet är väl snarast att en gammal Thunderace knappast drar en Sheriff, det är så man avslöjar detta tilltag som hittepå.

Om man inte lyckas dra sheriffen så är det knappast beroende på sin gamla Thunderace. Den är garanterat tillräckligt kompetent.

Det brukar väl startas en eller två sådana här trådar med exakt samma frågsetällning varjer år. Fråga harry haffa istället, dom kanske har statistik?

Alltid samma sak; Vem talar sanning och vem ljuger...

Orkar inte stanna även fall man kört lagligt pga av då kommer gnälla på saker som miniskylt o försöka ge en böter på nått sätt.
Dock är det ingen större svårighet att snurra bort en bil med motard i stan så det är ju inte direkt vilda jakter.

Jag körde ifrån dom igår och idag.

Igår så mötte jag dom på vägen, jag var på väg hem. Inte dom, så jag körde åt motsatt riktning, ifrån dom.

Idag var det polis kontroll, jag gled förbi i 70, och körde ifrån dom.

Enkelt, vart kan jag hämta medaljen?

ok, har väl hänt.. beror mest på att böteslappen varit stooooor...... men tanke på konstigt placerade blinkers, slitna däck, bara ett hjul i backen o hög fart. ja alla har ju sina dåliga sidor.. MEN...

hur många har kommit hem till frugan o skrutit om det...???

en liten mätare på hur coolt det är, eller om det bara är av rädsla/snålhet..
Jag skulle inte skryta om det i alla fall. men det händer...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph