köra i veckorna??

Idag ska ja ut och köra iaf. Skiter i att ja inte har nån regskylt när det är fint väder!
 
Idag ska ja ut och köra iaf. Skiter i att ja inte har nån regskylt när det är fint väder!

jag slutar jobbet kl6, men om någon är på lite kvällsmotardbus får denne hojta till

ja har hojen till skolan idag, slutar iofs om 45 min men ändå. Får se iaf det blir något bus ikväll. omdu ska busa i stan robert, så kom förbi iallafall. så man får kolla på hojen =) :tummenupp
 
ja har hojen till skolan idag, slutar iofs om 45 min men ändå. Får se iaf det blir något bus ikväll. omdu ska busa i stan robert, så kom förbi iallafall. så man får kolla på hojen =) :tummenupp

aa jag tog den till jobbet idag med=) det blir lite sent idag men imorrn kan jag komma förbi om du är hemma...
 
fan missade ni oss vi var ute och busa fröland osv igår :)

men aina hade ju uppe helekoptern :S

blir körning imorogn för min del om vädret håller i sig och massa körning i veckan ..
 
fan missade ni oss vi var ute och busa fröland osv igår :)

men aina hade ju uppe helekoptern :S

blir körning imorogn för min del om vädret håller i sig och massa körning i veckan ..
Och så säger ni inte till mig. Jag vill ut och fota bus. :(
 
Någon som e sugen att köra på fröland idag? Tänkte sticka dit sen å öva lite :p
 
någon som vill med å köra lite hojj?? vi möts kl halv 7 på monalisa i uda sen drar vi vidare mot trh och möter ett par till på båberg där dom körde streetrace förr kl 7 mvh issen
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top