Köra hoj i shorts?!

Hej på er alla sporthojare...kollade lite statistik på finska sidorna angående mc-olyckor...det ser ju faktiskt mck ljusare ut där..om man kan uttrycka så...jag vet inte vad det beror på men i Finland händer det mck mindre olyckor än här...är det nån som kan svara utan att det blir pajkastning igen...

Finnarna är mindre? :D

De har bättre skolor också.
Det mesta är väl bättre i Finland.

vet inte hur många jag sett redan i år på sporthojar som kör omkring med kortbyxor mm,

jag har inte sett så många, det har inte varit så varmt i sommar :näsblod

Nu har inte jag läst hela tråden...

Ligga någon? :brynad

det här är inte GAY-tråden:7peta

kollade lite statistik på finska sidorna angående mc-olyckor...det ser ju faktiskt mck ljusare ut där..

är dom färre måhända samt blir så fulla i bastun att de inte ens kommer ut på vägarna:va

Last edited:
Nu har inte jag läst hela tråden...

Ligga någon? :brynad

Japp. :tummenupp..ligga var det, så fort och ofta det bara går att få tillfälle...

Köra hoj i skjorts , skjorta, sandaler..öppen fulpotta på huvet...helt ok faktiskt. :D :tummenupp

Har själv gjort det i stekande sol, 38 grader varmt och en tjej bakpå, lika klädd.
Funkade aldeles utmärkt...

Hade jag haft integralhjälm, skinnställ och stövlar hade jag garanterat svimmat av värmechock...å de e nog farligare än att deffensivt köra lättklädd.

Så, på mig nu om vilken dubbelmoralist jag är.. :D

Last edited:
Japp. :tummenupp..ligga var det, så fort och ofta det bara går att få tillfälle...

Köra hoj i skjorts , skjorta, sandaler..öppen fulpotta på huvet...helt ok faktiskt. :D :tummenupp

Har själv gjort det i stekande sol, 38 grader varmt och en tjej bakpå, lika klädd.

Hade jag haft integralhjälm, skinnställ och stövlar hade jag garanterat svimmat av värmechock...å de e nog farligare än att deffensivt köra lättklädd.

Så, på mig nu om vilken dubbelmoralist jag är.. :D

Jag vet en handledare som gapade och tjafsade med mig som 17 när jag ville ta av mig HANDSKARNA för att det var så himla varmt..... :7peta :7peta :7peta

HYCKLARE!!! :blah

Köra hoj i skjorts , skjorta, sandaler..öppen fulpotta huvet...helt ok faktiskt. :D :tummenupp

Hade
jag haft integralhjälm, skinnställ och stövlar hade jag garanterat svimmat av värmechock...å de e nog farligare än att deffensivt köra lättklädd.

Så, på mig nu om vilken dubbelmoralist... jag är.. :D

:rolleyes: .................

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma