Köra hoj i shorts?!

Hej på er alla sporthojare...kollade lite statistik på finska sidorna angående mc-olyckor...det ser ju faktiskt mck ljusare ut där..om man kan uttrycka så...jag vet inte vad det beror på men i Finland händer det mck mindre olyckor än här...är det nån som kan svara utan att det blir pajkastning igen...

Finnarna är mindre? :D

De har bättre skolor också.
Det mesta är väl bättre i Finland.

vet inte hur många jag sett redan i år på sporthojar som kör omkring med kortbyxor mm,

jag har inte sett så många, det har inte varit så varmt i sommar :näsblod

Nu har inte jag läst hela tråden...

Ligga någon? :brynad

det här är inte GAY-tråden:7peta

kollade lite statistik på finska sidorna angående mc-olyckor...det ser ju faktiskt mck ljusare ut där..

är dom färre måhända samt blir så fulla i bastun att de inte ens kommer ut på vägarna:va

Last edited:
Nu har inte jag läst hela tråden...

Ligga någon? :brynad

Japp. :tummenupp..ligga var det, så fort och ofta det bara går att få tillfälle...

Köra hoj i skjorts , skjorta, sandaler..öppen fulpotta på huvet...helt ok faktiskt. :D :tummenupp

Har själv gjort det i stekande sol, 38 grader varmt och en tjej bakpå, lika klädd.
Funkade aldeles utmärkt...

Hade jag haft integralhjälm, skinnställ och stövlar hade jag garanterat svimmat av värmechock...å de e nog farligare än att deffensivt köra lättklädd.

Så, på mig nu om vilken dubbelmoralist jag är.. :D

Last edited:
Japp. :tummenupp..ligga var det, så fort och ofta det bara går att få tillfälle...

Köra hoj i skjorts , skjorta, sandaler..öppen fulpotta på huvet...helt ok faktiskt. :D :tummenupp

Har själv gjort det i stekande sol, 38 grader varmt och en tjej bakpå, lika klädd.

Hade jag haft integralhjälm, skinnställ och stövlar hade jag garanterat svimmat av värmechock...å de e nog farligare än att deffensivt köra lättklädd.

Så, på mig nu om vilken dubbelmoralist jag är.. :D

Jag vet en handledare som gapade och tjafsade med mig som 17 när jag ville ta av mig HANDSKARNA för att det var så himla varmt..... :7peta :7peta :7peta

HYCKLARE!!! :blah

Köra hoj i skjorts , skjorta, sandaler..öppen fulpotta huvet...helt ok faktiskt. :D :tummenupp

Hade
jag haft integralhjälm, skinnställ och stövlar hade jag garanterat svimmat av värmechock...å de e nog farligare än att deffensivt köra lättklädd.

Så, på mig nu om vilken dubbelmoralist... jag är.. :D

:rolleyes: .................

*/ ?>
Back