Tyborn
Död åt alla tomtar
- Gick med
- 13 Mar 2009
- Ort
- Tomteskogen
- Hoj
- Honda CB1000R Husaberg fs 570 H-D Sportster Yamaha Wr450 "kawa 450 stulen"
Kom upp till sthlm så ska jag lära dig åka på riktigt.
Va fan hände

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kom upp till sthlm så ska jag lära dig åka på riktigt.
hahaha! tyckte det lät roligare att skriva fiske grejer men sorryMenade såklart bly
Det är ju en bra början men det ser ut som du fegar? Lite mer vrid på rullen så lär det gå fint![]()
Några tips på hur man kommer över sin "höjd skräck"? Blir genast läskigt när det börjar gå lite lättar där uppe..
Eller är det bara att sluta va en fegis och kräma på tills man är på balanspunkten?
Du ska givetvis ta det bit för bit... Men ja i stort sett så är det bara kräma på... Dock med känsla och försiktigt
Ha foten på fotbromsen!
Säsongen är över och bakhjulet har aldrig mått bättre. 100meter stoppie innan november nu
Glöm inte bort att det är mycket svårare att åka kontrollerat med låg hastighet. En apa kan powerslanga i flera km. Denna tråd är ett bevis på det.
Man ser ju i skuggan att du drar dig mot tanken när hojen är på väg att resa sig luta dig bakåt istället..![]()
Med? Sportgeorge tyckte jag skulle vila en vecka.
Några tips på hur man kommer över sin "höjd skräck"? Blir genast läskigt när det börjar gå lite lättar där uppe..
Eller är det bara att sluta va en fegis och kräma på tills man är på balanspunkten?
jo, lågfarts e betydligt svårare med en sån bamsing som jag har. Det var betydligt lättare med 600:an .. båda stilerna har sin charm dock
jag har en FZ1:a på 220 kg. Det blir lite instabilt i låg fart på balanspunkten.
jag har en FZ1:a på 220 kg. Det blir lite instabilt i låg fart på balanspunkten.
Jag tyckte det. Observera att jag är ingen wheelie-guru, och kanske därför som jag upplever det så.Det blir det inte alls
Inga fler möten på Rosenhill denna säsong?
Låg fart = ? Till skillnad från min plastsked så slipper du få vinden att dra dig åt höger och vänster.
kunde dra upp min ninja från nästan stillastående o den vägde in på fina 243kgslå den vikten va
![]()
Vad har du får bamse? Lovar dig att när du fått ordning på slangen så kommer allt handla om att åka långsamt. Det som separerar stjärtgossar från männen.
Det är lätt å vara kaxig när man kör motard. Har du någongång slangat med 1000 cc hoj? Definitivt svårare än med en motard. Framförallt mentalt.
/Masonit
ok .. dags att nån trycker på BAN-knappen igen tycker jag. Jag e så jävla trött på den här typen av inlägg som är rena påhopp.
nu får DU fan ge dig. Jag har inte sagt emot nåt. Däremot har du kaxat ända sen du dök upp i tråden igen.
Rädsla kallas det. Om majoriteten som övade släppte sina kulor i några sekunder så skulle hela kollektivet åka på bakhjulet. Verkligheten ser annorlunda ut och att skylla på att man åker motard är gulligt men ett tecken på ignorans.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |