Kör ni fortfarande eller har ni baxat in den i garaget?

Igår kväll gick Hyndan i ide. +3, våta vägbanor och kolsvart var väl inte det jag hade hoppats på som sista tur...
Dags att förbereda sig för vintern. Enligt vad jag har förstått kommer den att bli lång...

Nu är det färdigkört!! Hojen ny servad,tankad,tvättad & vaxad.

Tack alla hoj-vänner för denna säsong.
//Stefan.

Går ställdes den in för vintern.
kände att det fick räcka efter att jag tappat greppet i en nerförs backe och flugit en bit och sedan fått hojen över mig och kilat fast benet. :mad:

Avställd för vintern, känner mig alldeles tom...

Men har dock en del smått att fixa på den så man får umgås lite ändå :)

Jaha, snöade här i falun nu på kvällen. Nu står dock hojen varmt och skönt i garaget och blir isärplockad :banana

Fuk... Jag vägrar! Tror det smälter fort och fortsätter ett tag till... Jag TJÖR , planerat o köra en hel del i helgen minsann, winter can wait :yoparty
65387_453243224721586_1573835353_n.jpg

Nja... Idag snöade det ymnigt här och det blev bilsladdföre istället :) Igår avslutade jag (antagligen) barmarkssäsongen med en lowsider ut på en gräsmatta (kalla däck och klantig gashantering), ingen synbar skada skedd på varken mig eller hojen som tur var :D

Även beställt ett par grövre däck, TKC 80, som jag tänkt sätta dubb i, så säsongen börjar snart igen!

Tänk på att ALDRIG ta den sista turen! Är då allt jäkelskap kan ske. Bara ställ in och vänta till våren istället! Men om ni kör så kör försiktigt och ta hand om er!!

Körde sista svängen igår, idag kom det snö.
lastride.jpg

Körde sista passet 26:e Dec förra året (visserligen med lite snöuppehåll här och där), får se hur länge man håller ut i år. Var lite kyligt imorse.

snö och blixthalka i sthlm och jag som ska köra hojen till verkstan imorn :s får se hur det går

snö och blixthalka i sthlm och jag som ska köra hojen till verkstan imorn :s får se hur det går

Jag skulle egentligen ha servat den idag men jag avbokade efter att jag kollade väderkartan :mad:.

Förövrigt så ser det ut att bli varmare i Stockholmsområdet nästa vecka (6-7c) så det är inte dags att ställa av än :)!

Jaha, nu verkar det vara slutkört, lite snö o blixthalka här i Kalmar-trakten:3freak

Jag kunde inte bärga mig med att börja skruva i den så den blev stillastående för några veckor sedan, just nu är oljetanken ute på vift och får lite kärlek.:banana

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT