Farbrordane
Who wants to live forever
jävligt tragiskt för familj å vänner när någon är så jävla puckad å kör på fyllan...sånt borde fan förbjudas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
busz skrev:Så här gick det med hojen för han som körde alkoholpåverkad och vårdslöst genom vagnhärad för en halvtimme sen:
Farbrordane skrev:jävligt tragiskt för familj å vänner när någon är så jävla puckad å kör på fyllan...sånt borde fan förbjudas
SolitudE skrev:Ni som skriver att det är rätt åt honom, tänk om.
Det finns inget värre än att läsa sånt, Skärp er!
Han har gjort ett misstag som ni säkert också har gjort någon gång! Men för honom gick det kanske värre.
SolitudE skrev:Ni som skriver att det är rätt åt honom, tänk om.
Det finns inget värre än att läsa sånt, Skärp er!
Han har gjort ett misstag som ni säkert också har gjort någon gång! Men för honom gick det kanske värre.
Hoppas personen i fråga klarar sig! Hemska minnen man får av dessa bilder!
/Glenn
SolitudE skrev:Läste nu att han inte klarade sig!
Fy fan!![]()
Till anhöriga: Ta hand om varann och för guds skull, lägg ingen skuld på er själva, det är lätt gjort! JAG VET
Vila i Frid och hälsa min älskade Bror, Frazze84
/Glenn
Farbrordane skrev:jävligt tragiskt för familj å vänner när någon är så jävla puckad å kör på fyllan...sånt borde fan förbjudas
Kanske inte vad vid sina sinne fullas bruk då han körde med tanke på att han var på lyset!Hoztic skrev:Att köra på fyllan är inte misstag, det är något man aktivt väljer att göra!
Tack slapp säga det själv!HanneZ skrev:Fan vad duktiga alla ni måste vara... "Han gjorde ett val" Jaha? Bara för han gjorde ett dåligt val så förtjänar han att förolyckas? Han va full o dum. 1000 andra gör samma val varje dag, garanterat många av er eller nån ni känner har gjort detsamma. Varenda gång ni dömmer något ska ni dömma den som om det vore eran son/dotter/den ni hållar närmast. Jag föraktar er som tycker han får skylla sig själv mer än killen i fråga. Hans tanke va dum o primitiv, ville ha lite kul eller ville göra något destruktivt av nån anledning. Era tankar är sjuka, vidriga och i mina ögon fan så mycket värre.
Lindén skrev:50cl öl=6-7cl ren sprit!
Kroppen förbränner ca:2cl timmen...
Ja gör matten själv!
Jepp för ren sprit e ju 96%freddexwing skrev:Du menar nog 40% sprit med "ren sprit"
/Fredde
Så gjorde jag, när jag satte min M3a i en bergvägg för två år senLindén skrev:Han kanske hade knäppt ett par öl blev osams med någon o bara ville komma därifrån med vem vet!
IronMike skrev:...
Klart som fan att det är plättlätt å sitta nykter å skriva "jag skulle aldrig köra full", men under vissa omständigheter så kan även den mest oskyldiga få för sig ngt..
...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden