DesmoHellman
Gudomlig sporthojare
Massa bra text...
Väl skrivet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Massa bra text...
problemet löst.
Tråkigt att det ska ens förekomma sådana här trådar...oavsett syfte..
Tackar, vi lever bra med det - och så länge vi tolkar begreppet "sporthoj" tillräckligt brett så är det mesta ok..Jag tror att det skulle bli en jävligt trist sajt om man stänger av alla som inte kör sporthoj. Hela "community"-grejen skulle dö ut och det skulle sluta som en självdöende klubb för inbördes beundran samtidigt som något annat tar över..
Världen förändras så även sporthoj.com.
Lev med det.
Tycker man ska tänka efter lite vad som skulle hända om ni fick som ni ville. Vilket fantastiskt nedköp för forumet om alla "oäktingar" uteslöts, tycker jag iaf.
Eller är ett forum med endast Stockholms-outlaw-bulten-brassare det som önskas? Kolla tex teknikdelen på forumet vad de mest hjälpsamma personera ofta kör för bågar, inte oftast nya rettan va?
Jag älskar också sporthojar och RR. Personligen bytte jag "sporthojen" mot en gubbhoj med mycket pulver i sommras då jag tyvärr inte hinner så mycket till banor som man kunde önska och inte känner för att bara pumpa in pengar i försäkringsbolagen. Men då kanske man inte var välkommen längre? Är man då dömd till reflexvästtvång på SMC:s forum med besserwissarna där?
Frågan var väl uppe i våras/sommras senast och Swedie deklarerade vad som gällde, finns väl att finna om man söker. Annars kanske Swedie kunde skapa en strikt sporthojsdel på forumet där inlägg av andra än rent regelkorrekta medlemmar snabbt moderaras bort? Tror personligen det skulle bli ett rätt ledsamt underforum.
Röstade f.ö. inte då jag tycker alternativen var allt för vinklade.
Visst är veteranförsäkringen underbar!Med en premie på ca 2000/år så borde man kunna säga att FB inte håller med om att jag kör sporthoj. Men det gör jag väl?![]()
Självklart. Det var en satans sportig hoj 1984, varför skulle den klassas till något annat för att det kommit nyare raketer?Med en premie på ca 2000/år så borde man kunna säga att FB inte håller med om att jag kör sporthoj. Men det gör jag väl?![]()
Håller med! Diskriminering är vad det ärnåja, jag är inte utpekad. Har sålt min Gixxer till förmån för en kommande sportmotard, alternativt sportoffroad. Tänkte inte avsäga mej medlemsskapet trots det
![]()
Fast det är klart, det är väl mer poppis att ställa polls om tjejer tar den i tvåan, sväljer hon, vad dricker du för bärs, hur kröp du hem från krogen sist... jag vet inte, den här pollen kanske blev för nära kärnämnet... nämligen MC.![]()
Innan man gör något som helst uttalande måste man definiera begreppet sporthoj!
Sporthoj bör vara en maskin som går/är till för att tävla med
...
Idag vet jag att det är sh-inställningen som räknas dvs att du KÖR mc inte ÅKER
...
Ni som åker en nyare Sporthoj ..hur gör ni med försäkringen och bandagar ?
Är det Folksam och Smc som gäller eller finns det någon annan väg om man vill åka med de andra bandags-aktörena ...
Som jag förstått så är det en streethoj som gäller om man vill åka helförsäkrat "Bilsport-mc" på bandagar ..
Eller är det ,jag hoppas att jag inte lägger hojen metalitet som gäller
Mvh
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |