Emmi skrev:borde du inte stå på försäkringen då?
Självklart.
Men om ett försäkringsbolag går med på att flera brukar hojen kan det ju knappast vara skenförsäkring.
Det är här bolagen bör vara väldigt tydliga med vad dom menar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Emmi skrev:borde du inte stå på försäkringen då?
morlock skrev:Skenförsäkrat!...På bilen... inte skenförsäkrat på MCn![]()
yonsson skrev:Tanken är ju att man kan kryssa i ja om man skenförsäkrar eftersom ingen ser vad du har röstat på. Man måste ju inte skriva i tråden att man har skenförsäkrat bara för att man valde ja i pollen, eller hur...
Casca skrev:en gammal *host* guldvinge tillsammans med farsan
//J
DanTheMan71 skrev:HaHa 85% svarar nej,vilket skämt !!
Vet inte vad som hänt med motorcyklisterna på senare år men i mitten av -90 talet var åtminstone 50% av hojarna reggade antingen på mormor i Pite eller på nån av föräldrarna.Har mc-folket genomgått en kollektiv moralkurs på sistone eller ljuger man o svarar nej.
Enligt de flesta försäkringsbolag så är den nog det. Inte glasklart dock, rent juridiskt.Bengan skrev:Ifall min mor äger mc'n(läs:hon har betalat den) och har den försäkrad på sig, men jag är den huvudsakliga brukaren, är den skenförsäkrad?
Jag har en positiv människosyn och är kanske lite blåögd, men jag fattar inte riktigt vitsen med att ljuga i en sluten poll. Då kan man ju lika gärna skita i att rösta på nåt.red_ninja skrev:Visst har du rätt men tror du ändå inte att dom som skenförsäkrar fullständigt skiter i denna pollen helt ärligt, Eller störtljuger??
morlock skrev:De som inte skenar "visar" gärna upp hur duktiga de är, medans de som faktiskt skenar väljer att inte svara; det är ju faktiskt inget kul att stå på den sidan dit det kastas mest ägg.![]()
// Dr.Fill
Bra jobbat! Du får 3Långa farbron skrev:Har alla tre på mig själv.
Civicen![]()
X11:an och TTR:en.
Absolut inte, hade alla försäkrat sjysst hade ALLA haft sjyssta premier. Nu får bara fuskarna bättre premier vilket är osolidariskt mot oss med hög moral.BLUERIDER skrev:Oerhört EGEN försäkring !!!![]()
Om det är hon som bor i en grotta uppe på skuleberget vet jag kanske vem det är. Hon brukar komma förbi med svamp ibland...grott mongo skrev:Min mormor äger en rsv mille... Hon är 86 år men jag lånar ibland![]()
Tror inte att jag skulle kunna undvika att klota bara för att min mormor eller farsgubbe står som försäkringstagare......Inazuma skrev:Absolut inte, hade alla försäkrat sjysst hade ALLA haft sjyssta premier. Nu får bara fuskarna bättre premier vilket är osolidariskt mot oss med hög moral.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |