Köpte nytt skinn idag!!!

åka snowboard i stället:tummenupp en bedrift som måste prövas :banana

2 flugor i en smäll.. ! ha på stället och utöva nån form av fartsport :tuttar

Är man nörd om man sitter i full mc-utrustning och spelar MotoGP 07 på Ps2 med hemmabiot på högsta volym och lutar med i kurvorna??? :)

Är man nörd om man sitter i full mc-utrustning och spelar MotoGP 07 på Ps2 med hemmabiot på högsta volym och lutar med i kurvorna??? :)

Satt o kolla supercross med läderställ o hjälm för någon vecka sen...känns att denna vintern är lite lång

Satt o kolla supercross med läderställ o hjälm för någon vecka sen...känns att denna vintern är lite lång

känns som att vintern ä oändlig. Vi får nog vara glada om det är plusgrader på midsommar.... Suck! Vart är våren?!?!?!?

Nu ropar frugan att jag ska skärpa till mig och kliva ut ur stället och ta en dush. Fan brukar var plusgrader här nere så här års.
Fan vintern tar aldrig slut och jag tvivlar att det är sista gångan frugan dumförklarar mig pga att jag sitter med stället på inomhus :va

Jag krängde på mig mitt Alpinestar Octaneställ idag, som jag köpte idag men jag är ju lite sugen på att dra på det igen och flumma runt lite:D

Köpte också ett nytt ställ idag. :tungan
Har fått lite abstinens. Körde iofs för 2 veckor sedan inne i Malmö. Blir det bara bra väder imorgon i Malmö blir det nog lite körning i det nya stället. :-)

Båda ställen är storlek 56, men Berik stället sitter klart bättre än Dainese stället.

Bifogat

• IMG_1818.jpg
    IMG_1818.jpg
    236.2 KB · Visningar: 94
  • IMG_1819.jpg
    IMG_1819.jpg
    236.7 KB · Visningar: 84
Last edited:
Under vintern har de blivit en massa godis till hojen, nytt ställ, handskar, och hjälm =)

Och att denna vinter är överjäääävligt lång får en ju inte att må bättre.

Hur roligt det än lär se ut, så känns de betydligt bättre o dra på sig prylarna och gå runt i lyan, man får ju ner abstinensen lite för stunden i alla fall:tummenupp

You bad bad vinterlanda bad:huvet

Här är mitt nyinköpta Dainese ställ.. bara att börja jobba bort all jul mat mm. :)

View attachment 328337

Ja tack :Bugar

Aldrig fel med ett extra ställ :)

Last edited:
Brukar dra på mig hjälmen och vandra i kring hemma. (stället är lite bökigt att få på sig)
Frugan anser då att jag är dum ihuvet men ungarna tjatar om att få prova hjälmen...(varje gång)

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026