Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Blir ju idiotförklarad av sambon bara om man traskar runt i det hemma för mycket!!men skit i det, har man abstinens så har man!!!
![]()
Jag brukar göra det när sambon inte är hemma![]()
Det är värre än så. Jag och tanten turas om att dra på stället och bli inoljad av den andre. Enklaste sättet att smörja skinnet....och det trevligaste![]()
Blir ju idiotförklarad av sambon bara om man traskar runt i det hemma för mycket!!men skit i det, har man abstinens så har man!!!
![]()
2004 hade vi dansafton med skinnställ mitt i vintern!
Nu när det är 2010 kanske ni kan komma med lita modernare filmer?
youtube clipp
Om inte annat för att kolla så det inte krympt sen sist...
Kan ni inte göra andra saker i stället?
Kan ni inte göra andra saker i stället?
Roligt att se alla inlägg o bevisa för sambon att det finns mer knäppgökar i vårat kalla avlånga land!!![]()
haha, dem grabbarna har FÖR mycket fritid!!![]()
Grattis! Nytt skinn är jäkligt trevligt! Luktar gott oxå![]()
Jag skall köpa skinnställ och behöver lite tips för att komma igång.
Jag är ungefär 170cm hög och väger ca 60kg, en jacka i storlek 50 satt ganska bra på mig. Men hur skall kläderna sitta för att skydda bra, hur anpassar de sig efter kroppen? Hur mycket extra behöver man ha i ryggen för att få in ryggskenan?
Vilken storlek kan tänkas behövas på byxorna (ungefär) för en person i 170cm höjd? Hur skall passormen vara? Hur förändrar sig byxorna när man använder dem?
Vad är fördelar / nackdelar med lös jacka / byxa eller overall?
Vad är fördelarna med en hög / låg sko?
Vilka plagg fungerar bäst i största möjliga väderspann? (vi har ca 5 grader på våren, 25 på sommaren och 5 på hösten igen)
Jag är otroligt tacksam om ni som har lite erfarenhet kan dumpa ut den här i tråden så att jag kan börja planera mitt inköp och dessutom vet vart jag skall börja och hur jag skall tänka för att vara nöjd även efter en sesong.
Tack på förhand!
//K
Halloj! kapar tråden lite.
Jag skall köpa MC ställ mest troligt i skinn och behöver lite tips för att komma igång.
Jag är ungefär 170cm hög och väger ca 60kg, en jacka i storlek 50 satt ganska bra på mig. Men hur skall kläderna sitta för att skydda bra, hur anpassar de sig efter kroppen? Hur mycket extra behöver man ha i ryggen för att få in ryggskenan?
Vilken storlek kan tänkas behövas på byxorna (ungefär) för en person i 170cm höjd? Hur skall passormen vara? Hur förändrar sig byxorna när man använder dem?
Vad är fördelar / nackdelar med lös jacka / byxa eller overall?
Vad är fördelarna med en hög / låg sko?
Vilka plagg fungerar bäst i största möjliga väderspann? (vi har ca 5 grader på våren, 25 på sommaren och 5 på hösten igen)
Jag är otroligt tacksam om ni som har lite erfarenhet kan dumpa ut den här i tråden så att jag kan börja planera mitt inköp och dessutom vet vart jag skall börja och hur jag skall tänka för att vara nöjd även efter en sesong.
Tack på förhand!
//K
Om det inte är känguruskinn!!!Köper du ett nytt ska det sitta som fan, skinn töjer sig mer än man kan tro först....
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |