Köpte ny hoj idag..

Grattis till hojen!

Jag hämtade min XT660X (beg) i Åstorp i onsdags. Älskar skåneland, har blivit en 15 mil än så länge.

Såg härligt ut Ripster, lite mer grönt i Pålsjö skog bara så dyker jag nog med upp :D

Kan inte släppa det här :) Det känns som om man är från ett annat land när man ser bilder från skåne :yoparty

Vi är från ett annat land! Och stolta över det är vi med :banana

Salt är det inte vägarna.. De saltades senast fredagen den 11/2.
Så saltet kan ni sluta diskutera. Detta grundat på säkra källor från en polare som kör saltbil i Hbg trakten. Grus finns det på sina ställen men saltet är borta.. :D

De saltar inte vägarna om de är torra oavsett hur kallt det är. :D

Vi är från ett annat land! Och stolta över det är vi med :banana

Håller med dig, stolta är rätta ordet :). Skåne rules i alla lägen, alla tider om året oavsätt vad :yoparty. Dom som säger något annat är bara avundsjuka ;)

Grattis till en nice hoj Ripster, har ägt en likadan tidigare. Riktigt skön hoj att köra :)

Last edited:
Grattis till nyköpet!
Var själv inne på YC idag och drägglade över en ny r1:a.
Kan ju inte bli bättre start på säsongen än att ha ny hoj o köra runder med. :tummenupp

För 3 v sen så såg allt skit ut bra ut här i Trollhättan (precis under Vänern) SEN BOOOM 10 cm under en natt och nu är det konstant -10... aja vädret vänder nog snart ska vi se!

men det är ju helt galet... -15 på nätterna och snö/is..
senast ja va ute i garaget å skruva så fick ja gå in för ja tappade känseln i fingrarna...

grattis till ny hojj btw! =)

Fifaaan va gött d ser ut :tuttar ska hämta min nya Triumph speed 2010 lägger upppics då. nästa vecka :arsele här i gbg är det oxå snö/isfritt i stort sätt, plus grader till helgen ser det ut som......nu e det inte mycke kvar i vilket fall :huvet
Grattis te hojen:yoparty

Hehe, grattis fellow Helsingborgare.

Vi hade ju +5 för ngn dryg vecka sen men sen kom köldbettet. Ingen snö iallafall :)

Så saltet kan ni sluta diskutera. Detta grundat på säkra källor från en polare som kör saltbil i Hbg trakten. Grus finns det på sina ställen men saltet är borta.. :D

de kanske har slutat saltat men saltdammet e fortfarande kvar, har ju inte regnat eller så precis, vit beläggning överallt ju... för att inte tala om trottoarerna så jo saltet e fortfarande aktuellt att diskutera.

men men. det går ju att skölja bort men jag har inte tillgång till någon slang där jag bor

tack allihopa för gratulationerna :krama lider med er som bor i norrland å inte kan köra hoj än

I Blekinge är de helt paranoida och hivar på salt på vägarna även om det inte är snö. Ligger mer salt på trottoarerna och i vägkanterna än grus inne i stan tex. >.< Plus de av salt vackert vitmarmorerade asfaltsvägarna.

grattis! Fan, idag är det första gången på läääääänge det varit/är plus grader ute, massor med snör så det kommer ta ett tag innan man kan åka hoj igen... *suck*

Men jag är inte bitter......

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back