Köpte ny hoj idag..

Grattis till hojen!

Jag hämtade min XT660X (beg) i Åstorp i onsdags. Älskar skåneland, har blivit en 15 mil än så länge.

Såg härligt ut Ripster, lite mer grönt i Pålsjö skog bara så dyker jag nog med upp :D

Kan inte släppa det här :) Det känns som om man är från ett annat land när man ser bilder från skåne :yoparty

Vi är från ett annat land! Och stolta över det är vi med :banana

Salt är det inte vägarna.. De saltades senast fredagen den 11/2.
Så saltet kan ni sluta diskutera. Detta grundat på säkra källor från en polare som kör saltbil i Hbg trakten. Grus finns det på sina ställen men saltet är borta.. :D

De saltar inte vägarna om de är torra oavsett hur kallt det är. :D

Vi är från ett annat land! Och stolta över det är vi med :banana

Håller med dig, stolta är rätta ordet :). Skåne rules i alla lägen, alla tider om året oavsätt vad :yoparty. Dom som säger något annat är bara avundsjuka ;)

Grattis till en nice hoj Ripster, har ägt en likadan tidigare. Riktigt skön hoj att köra :)

Last edited:
Grattis till nyköpet!
Var själv inne på YC idag och drägglade över en ny r1:a.
Kan ju inte bli bättre start på säsongen än att ha ny hoj o köra runder med. :tummenupp

För 3 v sen så såg allt skit ut bra ut här i Trollhättan (precis under Vänern) SEN BOOOM 10 cm under en natt och nu är det konstant -10... aja vädret vänder nog snart ska vi se!

men det är ju helt galet... -15 på nätterna och snö/is..
senast ja va ute i garaget å skruva så fick ja gå in för ja tappade känseln i fingrarna...

grattis till ny hojj btw! =)

Fifaaan va gött d ser ut :tuttar ska hämta min nya Triumph speed 2010 lägger upppics då. nästa vecka :arsele här i gbg är det oxå snö/isfritt i stort sätt, plus grader till helgen ser det ut som......nu e det inte mycke kvar i vilket fall :huvet
Grattis te hojen:yoparty

Hehe, grattis fellow Helsingborgare.

Vi hade ju +5 för ngn dryg vecka sen men sen kom köldbettet. Ingen snö iallafall :)

Så saltet kan ni sluta diskutera. Detta grundat på säkra källor från en polare som kör saltbil i Hbg trakten. Grus finns det på sina ställen men saltet är borta.. :D

de kanske har slutat saltat men saltdammet e fortfarande kvar, har ju inte regnat eller så precis, vit beläggning överallt ju... för att inte tala om trottoarerna så jo saltet e fortfarande aktuellt att diskutera.

men men. det går ju att skölja bort men jag har inte tillgång till någon slang där jag bor

tack allihopa för gratulationerna :krama lider med er som bor i norrland å inte kan köra hoj än

I Blekinge är de helt paranoida och hivar på salt på vägarna även om det inte är snö. Ligger mer salt på trottoarerna och i vägkanterna än grus inne i stan tex. >.< Plus de av salt vackert vitmarmorerade asfaltsvägarna.

grattis! Fan, idag är det första gången på läääääänge det varit/är plus grader ute, massor med snör så det kommer ta ett tag innan man kan åka hoj igen... *suck*

Men jag är inte bitter......

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...