Torkel skrev:Tack, då vet jag vad jag ska skylla på fortsättningsvis...![]()
Jag måste vara extreeemt intelligent, eller i varje fall ha många hjärnceller kvar.
pFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Torkel skrev:Tack, då vet jag vad jag ska skylla på fortsättningsvis...![]()
pvalmers skrev:Ja, damräser-lägret.
Ingen idé att ha hoj på vintern.t-rex skrev:Hörru ditt lamadjur, köp nu en hoj istället!
Nyteknik skrev:Inte en racer.
PS: Grattis!
valmers skrev:Ingen idé att ha hoj på vintern.
sleven skrev:Skaffa en hoj först. Tjafsa sen.![]()
/Sleven
Jörgen Player Special skrev:Du skulle kunna skriva " Stolt med lem i 250KK"![]()
/JPS
Det är nu du ska handla, till våren är det försent, det är underbart att torrbryta i garaget, man känner sig snabbvalmers skrev:Ingen idé att ha hoj på vintern.

GSXR1100R skrev:Det är nu du ska handla, till våren är det försent, det är underbart att torrbryta i garaget, man känner sig snabb![]()

CorbenDallas skrev:*suck*
Det där börjar faktiskt bli rätt tröttsamt...

Macke skrev:Skönt att se att även denna tråd till slut blir en tjafs tråd om 2-takt vs. 4-takt, och vad som är räser och inte...
Hur som helst, grattis till inköpet. Är säker på att du kommer få jävligt roligt, och bli pank. Som alla vi andra...![]()
Macke skrev:Skönt att se att även denna tråd till slut blir en tjafs tråd om 2-takt vs. 4-takt, och vad som är räser och inte...![]()
Axxexs skrev:"It's not what you ride, it's how you ride it."
( Ej kritik riktat mot dig Axxes, det bara blev dit citat som citerades )Zilversurfer skrev:Absolut det bästa citat jag hört i MC tjaffset mellan 2 vs 4-takt.
Jag förstår inte heller varför det är 2-takts fanatikerna som ALLTID börjar jävlas och trilskas som ett par fjunisar som inte är torra bakom öronen.
Var kommert ordet racer ifrån? Kan inga andra MC utöver 2-takt kallas för racer? Tänk nu efter innan ni svarar( Ej kritik riktat mot dig Axxes, det bara blev dit citat som citerades )
Mvh//ZS
Nyteknik skrev:Ständig consensus är inget kul.
Definitionen av en racer är ju mycket enkel: alla fordon som är tillverkade enkom för tävlingsbruk. En fyrtaktscross till exempel.
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!