Bandit1200 skrev:Åk till Göteborg, köp den kopparfärgade. Gå på Liseberg och njut o va gla.
Och ha 140 underbara mil på Dig att lära känna hojen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bandit1200 skrev:Åk till Göteborg, köp den kopparfärgade. Gå på Liseberg och njut o va gla.
Niklasinorr skrev:MC-Kompaniet har ju faktiskt en "lokal" återförsäljare, MC-Xpress utanför Norrfjärden i Piteå, med service och allt![]()
Goose skrev:Köp en Bandit 1200 istället så slipper Du byta hoj om ett år, dvs när Du vill ha mer pulver mellan benen![]()
hellla skrev:För att strö lite salt i såren så kan jag säga att jag köpte den sista svarta 04:an i lördags.![]()
gibbles skrev:Det var ju min! Lämna genast tillbaks den!![]()
gthyni skrev:Har man pulver mellan benen behöver man ingen jättemotor![]()
![]()
gibbles skrev:Gissa vad #1: Försäkringspremien är lika vidrigt hög för både SV650S och SV1000S. (Skiljer inte mycket hos något av bolagen. Har dubbelkollat med alla utom Folksam som jag inte kom fram till idag när jag försökte).
Gissa vad #2: Har en (kopparfärgad, no less) SV1000S -03, 400mil på lut, för samma peng som en SV650S -04, 0mil.
Nu är jag fantastiskt sugen på storebror SV. Trodde inte det skulle skilja så lite i försäkring.
Nothing beats cubic inches, eller? Är en litershoj alltför olämplig som förstahoj?
#putte# skrev:1. Köp en 1000!
2. Handla omgående!
Men du, Mc-Kompaniet tar in en skitsnygg modell av SV1000S -05. En blå/vit med helkåpa.gibbles skrev:Jaja, det må vara hur det vill med den saken. Nu har jag iaf. ringt och bokat SV1000S'en. Hämtar den på tisdag om vädret är rätt. Kan återkomma med bilder på den då.
För övrigt känns det såhär nu:![]()
![]()
Esquire skrev:Men du, Mc-Kompaniet tar in en skitsnygg modell av SV1000S -05. En blå/vit med helkåpa.![]()
xrperra skrev:Du måste ju skämta![]()
Skiljer inte försäkringen mycket mellan
SV 650 klass 5 och SV 1000 klass 7??
Låter ju otroligt eller?
.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!