Köpt en Fajerstårm

KGA

Spriten räddade mig från idrotten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Såld
Var till Speed i dag och köpte en Honda VTR 1000 Firestorm års mod 98.Har rullat 1800 snälla mil då det är en kvinna i 50 åldern som har ägt den.Det är väl ingen som tror på men jag har själv ringt till henne och kollat och det är hon som har kört den alltså inte skenförsäkrad.Hon är enda ägaren satan vad glad jag är.Men det höll på att gå lite tokigt när jag provkörde,mötte snuten i lite väl hög fart vid en 50 sträcka på gamla Kumlavägen.Han tvärnitade och vände låg sedan bakom mig i ca 10 min innan han satte på disco ljusen.Satte mig i bilen var på han sa:När jag mötte dig gick det inte i 50.Jasså mätte du upp mig sa jag.vart lite tjurig stämning då men efter att ha blivit uppläxad fick jag åka vidar.

härligt KGA gick den bra då... vad lämnar en sådan i hästar.... snutten har inte så mycket att göra :tummenupp

blom skrev:
härligt KGA gick den bra då... vad lämnar en sådan i hästar.... snutten har inte så mycket att göra :tummenupp
110 så det är ingen supersport prestandar men det räcker.

det ska tydligen vara världens bästa bakhjulsåkarhoj, bara att gratta.. den ska tydligen piska tl.n oxå

KGA skrev:
Var till Speed i dag och köpte en Honda VTR 1000 Firestorm års mod 98.Har rullat 1800 snälla mil då det är en kvinna i 50 åldern som har ägt den.Det är väl ingen som tror på men jag har själv ringt till henne och kollat och det är hon som har kört den alltså inte skenförsäkrad.Hon är enda ägaren satan vad glad jag är.Men det höll på att gå lite tokigt när jag provkörde,mötte snuten i lite väl hög fart vid en 50 sträcka på gamla Kumlavägen.Han tvärnitade och vände låg sedan bakom mig i ca 10 min innan han satte på disco ljusen.Satte mig i bilen var på han sa:När jag mötte dig gick det inte i 50.Jasså mätte du upp mig sa jag.vart lite tjurig stämning då men efter att ha blivit uppläxad fick jag åka vidar.

Grattis till nyförvärvet! Nu ska du bara anmäla ditt intresse till twin/muller-festen ! :D

blom skrev:
det ska tydligen vara världens bästa bakhjulsåkarhoj, bara att gratta.. den ska tydligen piska tl.n oxå
Låter bra det men ska ta det lite lungt i början har ju bara halv försäkring

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by blom
--------------------------------------------------------------------------------
Skulle den piska en tl sök hjälp va :hej

tl1000larsson skrev:
quote:
Originally posted by blom
Skulle den piska en tl sök hjälp va :hej
vad ska jag söka hjälp för. den piskar ju ditt skit vrid på låga varv ialf det kan du ju vara lungn för..... :slicka

tl1000larsson skrev:
Enda sättet att få fart på en retta är väll att putta på ?
oj nu tog du i :hej kom nu inte och påstå att din hoj går väre än denna potenta radfyra.. inget att bli grinig över,, fakta :mattias

Nära skoja bara lita rettan e en grym hoj. TL:n passar mig bättre bara då man e lite rookie än så länge. :tummenupp

Skulle väl bara vara dom svampiga bromsarna och den lite sega motorn isof :p

Får gratulera till köpet då KGA :tummenupp

Lövis skrev:
Skulle väl bara vara dom svampiga bromsarna och den lite sega motorn isof :p

Får gratulera till köpet då KGA :tummenupp

Jahapp, ännu en twinpilot som inte har anmält intresse till mullerpartajet... nu är det ni som skriver upp er pronto!
HÄR

:D :crash :öl :rock

Jaha, vad blev det av afrikanen då :confused:

Ska du ha den där till Nordkap nu istället? Kan väl aldrig gå bra på grus, fastnar bara massa kottar och stenar mellan skärmarna :eek:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman