köpt betald men inte hämtad.....

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
fan kan inte regnet sluta o massa sol komma...jag har ju köpt en hoj nu ju..igen!!!
Undra om jag omsätter 3 hojjar även denna säsong...

Bifogat

• ZZL852-1001.jpg
    ZZL852-1001.jpg
    32.8 KB · Visningar: 137
JonaZ skrev:
2049531 fan kan inte regnet sluta o massa sol komma...jag har ju köpt en hoj nu ju..igen!!!
vafaan har du gått å köpt dig en grön stridsvagn :D

Vilket nedköp........................ :tummenner Du kommer ångra dig...och ja du kommer byta minst en gång till i år

Rasorblade skrev:
2049694 vafaan har du gått å köpt dig en grön stridsvagn :D

Vilket nedköp........................ :tummenner Du kommer ångra dig...och ja du kommer byta minst en gång till i år

Va har du fått total motardsjuka.....
Klart Ninjan e ett fett uppköp från en motard..nu kan ja ju köra över 200 igen...*ler*
Kommer nog INTE byta igen iår...fast man vet ju aldrig hur sugen men kan bli på nyare o snabbare järn...

JonaZ skrev:
2050080 ...fast man vet ju aldrig hur sugen men kan bli på nyare o snabbare järn...
Det var just det jag menade...tänk på att du haft en R1:a 03:a och nu sätter dig på en kawwa -00 som är tung som bly....... Tippar att du byter innan midsommar :tungan

grttis jag säger bara det att kawa är kawa ös järnet nu i sommar sen kan du byta upp dig till en 10a eller motera in en god turbo så sliper du höra tjafset om tung och slö. :tummenupp :D

hmmm tycker inte den e så jävla slö som folk säger.....
tung kanske ...men va fan...

Grattis! Tycker själv Ninjan är grym! :tummenupp

Du kommer ju axa om alla motarder i sommar så lyssna inte till allt skitsnack! :)

Enda anledningen till att byta ner är la om du vill slippa stå och vänta i vägskälen...

FÖRGÖRAREN :yoparty

tack för den janne...har vi likadana eller??ser ut som samma färgsättning....

JonaZ skrev:
2049531 fan kan inte regnet sluta o massa sol komma...jag har ju köpt en hoj nu ju..igen!!!

nice, när bjuder du på kaffe på klubbstugan?

polaren köpte en zx10r förra helgen, kanske kan låna den o piska dig lite..... :lol :lol :lol :lol :lol

Birdiegbg skrev:
2055418 nice, när bjuder du på kaffe på klubbstugan?

polaren köpte en zx10r förra helgen, kanske kan låna den o piska dig lite..... :lol :lol :lol :lol :lol
nu inna säsong e ja på klubben tisdagar mellan 18-20..sedan när det blir goare väder e det väl varjedag/kväll på klubben....du e alltid välkommen..det e ju faktiskt du som gjort mig till den förare jag är...Hade aldrig kunnat fått en bättre lärare..tack för det.. :tummenupp

Hmm, jag har faktiskt också gått o köpt mig en Kawa (zx7r), har en R1a sedan tidigare men ska börja plugga och vill inte vara utan... Tung och dåligt med hästar men iaf 2 hjul =)

Rasorblade skrev:
2050091 Det var just det jag menade...tänk på att du haft en R1:a 03:a och nu sätter dig på en kawwa -00 som är tung som bly....... Tippar att du byter innan midsommar :tungan

jepp, ungefär som natt dag mellan dom modellerna, motormässigt är ninjan ok
men så fort det svänger så kränger den som en buss

peter R1 skrev:
2056049 jepp, ungefär som natt dag mellan dom modellerna, motormässigt är ninjan ok
men så fort det svänger så kränger den som en buss

Körde en ninja förra året lite hastigt o lustigt o tycker inte den beter sig som en buss direkt...man sitter ju asbekvämt jämfört med r1:an o sedan så skilljer det ju inte så mkt i hastighet heller tycker jag..

r1 03. zx9r 00.
152hk 144hk
107nm 101nm
174kg torr 183kg torr
10,63 0-400m 10,62 0-400m
272km/h 278km/h

rätt gott isf att en BUSS har R1 prestanda....

JonaZ skrev:
2055598 nu inna säsong e ja på klubben tisdagar mellan 18-20..sedan när det blir goare väder e det väl varjedag/kväll på klubben....du e alltid välkommen..det e ju faktiskt du som gjort mig till den förare jag är...Hade aldrig kunnat fått en bättre lärare..tack för det.. :tummenupp
grönt e skönt, hoppas du blir nöjd

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...