Tjenare, har en KTM 625 SXC -03 original (avstrypt såklart) och vill ha lite råd om extra godis. Jag kör inte bana utan busar bara runt i Göteborg.
Motardkit: KTM original eller Excel/Talon blir det nån större skillnad för mig ? Ryckutjämnare, är det nåt att ha ?
Slipon (originalet låter ju skit) eller ett behringer broms-kit, det blir nästan samma pengar. Vilket skulle ge mig mest glädje ?
Nå vad sägs ??
Motardkit: KTM original eller Excel/Talon blir det nån större skillnad för mig ? Ryckutjämnare, är det nåt att ha ?
Slipon (originalet låter ju skit) eller ett behringer broms-kit, det blir nästan samma pengar. Vilket skulle ge mig mest glädje ?
Nå vad sägs ??