Köpråd till skogsmulle!

Kolla denna också---

Kolla någon africa twin eller super tenere.


Kolla Triumph Tiger också: Stor och tung men känns inte så mkt när man väl kör gott, gott moss i maskin 95-105 hk:va ? 900cc 3cyl. Och hyffsade försäkrings premier har jag för mig:banana .
 
sv 600 elller 1000 är kanonhojar, vill man åka sport men slippa den dyraste premien så är dessa hojar perfekta, varför välja hyosung, om det inte är plånboken som styr förstås.
Är du ute efter en som man sitter upprätt på så ska du välja N-modellen, det skiljer inte mycket mot supersport i körställning på S-modellerna
Jag upplever nog att det går hyfsat att åka mindre vägar med min 1000S men visst får armar/axlar stryk om man åker långt på dåliga vägar. Man måste
väl ändå väga in om man vill ha kåpan för den skjuter undan fartvinden bra om man åker undan lite på de större vägarna. N-modellen får man ju leva med att det "blåser" en del om skallen om man ska åka fort.

och sen det där med grus...............grus + sporthoj vill man nog helst undvika det är inte säskilt kul med släta sportdäck och grus
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Richa blickar framåt mot 70 år i branschen

Bike var på plats på Richa ...

Back
Top