Köpråd Suzuki Gsxr 750 96/97

megalomania

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2011
Hoj
Suzuki GSXR 1000 2001
Tja!
Ska till och köpa min första "riktiga hoj", sitter och är grymt sugen på en Suzuki Gsxr 750 96/97 guld svart då det är ren porr i mina ögon, är det något speciellt man bör tänka på med just den modellen? Standardfel osv? Har sett att många har passerat över 4000 mil och kan det vara till några större problem?

kolla bara så att den går bra i motor och när ventiljusteringen va gjord samt det gammla vanliga typ däck styrlager driv-pkt mm.

sen edet bara att betala

lycka till samt kör försiktigt:tummenupp

Använder man grejorna ofta så blir det snart mycket mil!
Finns många som tydligen köper hoj för att fylla upp sina garage/förråd meden status pryl! Sedan står den där och samlar dam i evigheter om man skall gå efter dom få milen som många har på sina äldre hojar som är till salu på bla blocket!!!:va

Min (99:a GSXR750) passerar strax 7500 mil men den går som en klocka ändå:tummenupp
Har haft den i över 3 år och har endast behövt byta startkoppling, broms klossar,drivpaket och däck under den tiden...en kanon hoj helt enkelt :tummenupp :)

Last edited:
Kamkedjesträckaren om den är bytt, har för mig den elektroniska som krånglade och man skall ha en meknisk:vaELLER så var det från 98:orna det krånglade med kamkedjesträckaren:va

Erkänt bra och utprovad modell:tummenupp

Last edited:
Kamkedjesträckaren om den är bytt, har för mig den elektroniska som krånglade och man skall ha en meknisk:vaELLER så var det från 98:orna det krånglade med kamkedjesträckaren:va

Erkänt bra och utprovad modell:tummenupp

Elektronisk what?

Automatisk eller manuell eree.

Gå efter skick skit i milen och pruuuta :)
(säg absolut inte Ooooohh jag måste ha en gulsvart som du säljer, utan fan är ju egentligen sugen på en 98 med insprut ;) )

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla