Oblic
Skulle inte tro så värst
Där fick vi svar från självaste ägaren, tackar
Slår en pling & om allt stämmer så blir de klämma över helgen om de passar?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Word!!SpeedAbuser skrev:En GSX400 FWS och en GSX-R400 går inte ens att jämföra. Dem är som natt och dag.
Det låter fint. Vi hörs!Oblic skrev:Där fick vi svar från självaste ägaren, tackar![]()
För att killen har en skalle att tänka med, du lär ju inte köra strypt mellanklass direkt.Sessnan skrev:Nej nej... varför köpa en gammal rackig 400 R.
Du hinner bara ha den två-tre veckor sen har du tröttnat och kommer att vilja ha något nyare kan jag garantera, sitter nämligen i samma sits själv!
Så nu är jag en stålt ägare av en 750 r -99 oj oj oj ritigt rolig...
Så tänk om en gång till innan ett eventuellt köp![]()
Ja 400n är ju ingen hoj man tar rödljusvinster med direkt.Sessnan skrev:Varför köpa en gammal rackig 400 R? Du hinner bara ha den två-tre veckor sen har du tröttnat och kommer att vilja ha något nyare. Det kan jag garantera. Sitter nämligen i samma sits själv!
Oblic skrev:Är de någon som kan svara rakt av om de går sämre lr bättre än en er-5:a
ostrypt samt strypt? Vild chansning dvs.![]()
![]()
Silwer skrev:Den går bättre ostrypt, det är dessutom en helt annan hoj.
Denna är en sportig högvarvig hoj som man åker lite forcerat med. ER-5 är en snäll brumhoj för allmän körning.
marcus nilsson skrev:Jag hittade n likadan fast nyare ska se om jag kan hitta den igen. Har kört en sån och de är häftiga att köra. Men satsa på en nyare det är mitt tips 20 000 är mycket för den tycker jag iallafall.
Bikerbitch skrev:Visserligen är min 400a utan R. Men jag fick ge 15.000 för den. Den hade då gått cirka 3000 mil och hade ett fåtal ägare på den.
Sessnan skrev:Nej nej... varför köpa en gammal rackig 400 R.
Du hinner bara ha den två-tre veckor sen har du tröttnat och kommer att vilja ha något nyare kan jag garantera, sitter nämligen i samma sits själv!
Så nu är jag en stålt ägare av en 750 r -99 oj oj oj ritigt rolig...
Så tänk om en gång till innan ett eventuellt köp![]()
Oblic skrev:men man får utgå från vad han köpte cykeln för dvs. 10k
Sen har han gjort ändringar osv på den men de är en annan fråga om de är
ändringar för 10k+ utöver de vanliga priset![]()
Nå, vart det Oblic som blev den lycklige ägaren eller någon annan?SpeedAbuser skrev:
Nix, Oblic hörde inte av sig och kom aldrig och ens såg på hojen.sgtpepper skrev:Nå, vart det Oblic som blev den lycklige ägaren eller någon annan?![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |