Köpråd & funderingar kring en GSX-R400?(bild)

Kenta skrev:
Att han sålde eller att Oblic inte kom?

Så ni håller tråden i liv trots allt? :rolleyes:

Måste säga att jag har legat säng liggande hela helgen & drabbats av den
onda influensan :död men de skulle väl inte stoppat mig från att ringa ett
samtal till säljaren? Måste verkligen be om ursäkt för mitt uppförande, hatar
själv när inte folk ringer när dom lovar...

Fan vad skönt att du hitta en köpare & hoppas han blir nöjd över köpet
 
suck.. orka läsa.. hehe!

säger som en del andra, verkar lite saftigt me 19 lopper
kring 15-16 vore väl skäligt om den är i bra skick motormässigt
någon kanonlack får man väl inte räkna med..
Men eftersom det är en suzuki och tillochmed en Gixxer
så kan det inte gå fel! :yoparty

PS. SpeedAbuser.. ingen hoj ökar i värde!!
 
fan kan juh inte ljuga :tomten
var över till doctorn & titta till hälsan men de verkade inte vara någo virus
så de blir & krya på sig hemma.

Priset på cykeln vet jag ej om de var för mycke, han ej att titta på de så..
som sagt får ursäkta mig SpeedAbuser.

Kan tillägga att farsgubben har varit & tittat på en kawa zr7 -01 så får se
om de blir en sådan :7peta
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top