Köpings-åka

Nyss hemkommen efter turåkning med ett helt gäng, vätksepaus vid macken i Fagersta softandes på gräsmattan, för att avsluta turen med kaffe i Kolsva Herrgård:) Några stack direkt från Fagersta mot Västerås, andra fullföljde mot Köping. Trevlig tur:tummenupp

Det är tydligen på facebook det händer nuförtiden, tisdagsturen. Och tiden var 18.30 tror jag.

Har du hittat sidan ännu? Fejan är mer aktivt än remsan sidan...dock skulle jag inte köpa aktier där utan något substansvärde alls;)

tog vi som skulle till åt västeråshållet en varsin väg allihopa lr hur vart det igentligen?? :va:tungan

Jag blev lite förvånad själv, trodde duccekillarna var i hälarna på oss, men det var bara Crecken och Cbr 1000 rr efter mig efter svängt av in mot gamla Arboga igen. Nåja sånt händer:)

Jag blev lite förvånad själv, trodde duccekillarna var i hälarna på oss, men det var bara Crecken och Cbr 1000 rr efter mig efter svängt av in mot gamla Arboga igen. Nåja sånt händer:)

Mickemannen tog rygg på fel rygg så vi tappade er i rondellen :näsblod

Vi är nog ganska många som ska till åsen å leka imorgon. Men de är 18.30 annars....:tummenupp

Blev en fin tisdagsrunda sista Juli, med samling vid Donken, touring till Kungsör och vidare mot St Sundby och förbi Hjälmaresund bort till Lövåkervägen, via den till Äsköping och vidare mot "Katrineflen" fikat blev på Harrys då Sultanen var stängd..Mot Kungsör och Bie/Flodafors och bort till Hälleforsnäsvägen och kurvnirvanan bort till Hälleforsnäs, vidare mot Hållsta-Eskilstuna-Tumbo-Kicksund-Strömsholm och vi spilltrades åt olika håll..Bitvis lite blött på backen, men vi höll oss torra och fick köra torra, fina vägar :)

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025