Köpings-åka

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Ingen hugad? Jag är kraftigt snuvig och pipigare än vanligt, men det känns lite som att så här fina dagar är lätträknade så här i slutet av säsongen...suktar efter att rulla mot en kaffe någonstans iaf.

Får se om man åker till Sala kanske och möter upp Jien, eller så blir det soffan.
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Ingen hugad? Jag är kraftigt snuvig och pipigare än vanligt, men det känns lite som att så här fina dagar är lätträknade så här i slutet av säsongen...suktar efter att rulla mot en kaffe någonstans iaf.

Får se om man åker till Sala kanske och möter upp Jien, eller så blir det soffan.

Fint väder är det dock, jag hoppar idag, åkte en solo sväng förra tisdagen, blev mörkt fort, och fick även regn på mig:brinnerup

Förutsättningarna idag ser dock bättre ut för de hugade:tummenupp
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag kör en light-tur till Markan och shoppar en java, lär få en stunds kontemplation i skinnstället känner jag.
Om någon är hugad så siktar jag på att vara där runt 6-rycket. :)

/J
 

Crecken

Ny medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Västerås
Hoj
R6 -05
Jag kör en light-tur till Markan och shoppar en java, lär få en stunds kontemplation i skinnstället känner jag.
Om någon är hugad så siktar jag på att vara där runt 6-rycket. :)

/J

Som ögonvittne kan jag meddela att i skrivande stund får han i sig mer än bara java, om han inte tuggar sitt kaffe..?
Hade jag inte haft hunden i släptåg hade jag kommit in och tagit en kaffe med dig SGM.
Men annars är det kul att spendera två timmar i bilen medans damen tränar på hästen också. Yey
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Som ögonvittne kan jag meddela att i skrivande stund får han i sig mer än bara java, om han inte tuggar sitt kaffe..?
Hade jag inte haft hunden i släptåg hade jag kommit in och tagit en kaffe med dig SGM.
Men annars är det kul att spendera två timmar i bilen medans damen tränar på hästen också. Yey

Busted. :hihi

Du skulle hojtat så hade jag släppt sargen och gjort dig sällskap en stund, satt mest och tyckte livet var rätt gött, glömde helt av snuvan. :D
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Busted#2

Och du körde lagstdgade 70kmt hemåt genom Sörsta åxå.......

..det är ett bra tips, det är en grå kåk på västeråssidan precis innan E18 från Kolbäck sett, där bor det en gubbe som hatar allt och alla (kan ses med en cigarett på verandan dygnet runt i stort sett) - han ringer in polisen i tid och otid tydligen...
 

Tudor_66

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki gsxr 1000 08
Just där händer det rätt ofta att jag går ner ett par steg i växellådan för att få gubben att tro att det går undan utav fan.... Barnslig man är..
 

wasa

Go fast Go hard
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Fagersta
Hoj
KTM RC8-08
Ja vet...... De blå brukar stå där minst en gång var 14:e dag ungefär.
Han blänger som fan även när man kommer med bilen i ca 75. Så Tudors ide är fin så gubben blir ilsk å trillar av pinn.
 

Tudor_66

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki gsxr 1000 08
Vi kanske ska samlas ett gäng och åka fram och tillbaka i sjuttio på ettan och se om vi kan hjlpa fanskapet till kyrkogården....
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Ja vet...... De blå brukar stå där minst en gång var 14:e dag ungefär.
Han blänger som fan även när man kommer med bilen i ca 75. Så Tudors ide är fin så gubben blir ilsk å trillar av pinn.

Går ju sällan fortare än 90 där:va:DGubben måste vara vansinnig då..Finns även ett ett hus mot Sura på höger sidan efter Ståltorp och ladgårdsutfarterna brukar se lite "stökigt" ut på gården, det har hänt det tittat lite snett på en ibland:brinnerup
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Sommartid - och det ser ut att kunna hålla sig tvåsiffrigt på kvicksilvret även efter 18...vad sägs om en premiär på riktigt med en korttur med START 18.00 från donken i tjÖping imöra (förutsatt att vädret håller sig)? :)

Jag är på. :fakta
 

FuzzFuzz

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2010
Ort
Surahammar
Hoj
suzuki sv650s -04 Vespa Sprint 150cc -73
Sommartid - och det ser ut att kunna hålla sig tvåsiffrigt på kvicksilvret även efter 18...vad sägs om en premiär på riktigt med en korttur med START 18.00 från donken i tjÖping imöra (förutsatt att vädret håller sig)? :)

Jag är på. :fakta

var ute och åkte idag och av någon anledning tänkte jag att det var tisdag idag. Så var jag en liten bit från köping så jag åkte dit och kolla om det var några där :död


Nej, jag är på om jag hinner från skolan
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Mysig liten runda ikväll - vi rekade JD's corner, och vinkade lite glatt åt lokalbefolkningen i området, mysigt var ordet. :)
 

Bifogat

  • IMG_0539.jpg
    IMG_0539.jpg
    229.6 KB · Visningar: 67

Crecken

Ny medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Västerås
Hoj
R6 -05
Ja det var gött med en liten runda. Nu väntar vi in varmt väder på riktigt och hoppas på att vägarna är fria från grus snart:yoparty
 
Nyheter
Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Top