Köpings-åka

Skoj rutt idag, fina svepiga vägar, Hälleforsnäs rockar! :yoparty

Är lite skräcktjusning med den vägen åker med nojja i varje vänstersväng där när man lutar sig innåt vägen "snart sitter mitt huvud i fronten på en bil" :död

Hållsta sista delen av den vägsträckan är däremot :yoparty

Tack för en trevlig tur, hadde aldrig åkt dom småvägarna förut, bara åkt stora vägarna med lastbil & släp =)

Jag fnular fanimig på en liten spontanrunda ikväll mot TJöping, attackfika hos någon av profilerna helt enkelt? :va

Jaha, tisdag igen:)Är det någon som e sugen:va

Kanske isåfall till kl 18:00-18:15 så vi kommer iväg lite fortare senast 18:30 bör vi vara iväg, mörkret kommer fort nu..

Vet jag att jag inte blir själv kan jag åka ner om så bara för att fika:)

WaZZe, Shrimp och jag tog svängen mot Odensvi-Munktorp via Bäppeby, Hallstahammar-Suraåsen-Västerås och avslutade turen med trevligt tjat vid Kajfiket:tummenupp

Vi träffade en lite trött Wasa som hade varit o snurrat hela dagen på Gelleråsen på KTM dag!

Last edited:
WaZZe, Shrimp och jag tog svängen mot Odensvi-Munktorp via Bäppeby, Hallstahammar-Suraåsen-Västerås och avslutade turen med trevligt tjat vid Kajfiket:tummenupp

Vi träffade en lite trött Wasa som hade varit o snurrat hela dagen på Gelleråsen på KTM dag!

Ja man e inte så snabb efter en dag på bana.
Klarade ni regnet....ja han inte mer än till linbanan mot kungsör sen hade ja spöregn till e-tuna med ca 60km:s fart:gnissla

..tror det blir geggmoped, om ens det...regnar friskt stup i ett runt krokarna, var bra fuktigt på Himmetavägen runt lunchtid idag. :(

De åskar å öser ner i Entjööping nu :(
Kollade på sattelit å radarbilder å de ser inge bra ut om inget under sker...

Stannade hemma å tröstade med en mycket god kantarellmacka å öl :)

Tisdag o fint, vill någon åka eller fika:vaKan för övrigt berätta att det är SISTA veteranbilsträffen i Arboga på Hjälmare Kanalfiket ikväll, ta bil dit o fika el hoj:confused::va

Tisdag o fint, vill någon åka eller fika:vaKan för övrigt berätta att det är SISTA veteranbilsträffen i Arboga på Hjälmare Kanalfiket ikväll, ta bil dit o fika el hoj:confused::va

Hinner inte dit numera när rasmus börjat träna 1630-1730 men det är väldigt kul att kolla på det med :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman