Köpings-åka

Skoj rutt idag, fina svepiga vägar, Hälleforsnäs rockar! :yoparty

Är lite skräcktjusning med den vägen åker med nojja i varje vänstersväng där när man lutar sig innåt vägen "snart sitter mitt huvud i fronten på en bil" :död

Hållsta sista delen av den vägsträckan är däremot :yoparty

Tack för en trevlig tur, hadde aldrig åkt dom småvägarna förut, bara åkt stora vägarna med lastbil & släp =)

Jag fnular fanimig på en liten spontanrunda ikväll mot TJöping, attackfika hos någon av profilerna helt enkelt? :va

Jaha, tisdag igen:)Är det någon som e sugen:va

Kanske isåfall till kl 18:00-18:15 så vi kommer iväg lite fortare senast 18:30 bör vi vara iväg, mörkret kommer fort nu..

Vet jag att jag inte blir själv kan jag åka ner om så bara för att fika:)

WaZZe, Shrimp och jag tog svängen mot Odensvi-Munktorp via Bäppeby, Hallstahammar-Suraåsen-Västerås och avslutade turen med trevligt tjat vid Kajfiket:tummenupp

Vi träffade en lite trött Wasa som hade varit o snurrat hela dagen på Gelleråsen på KTM dag!

Last edited:
WaZZe, Shrimp och jag tog svängen mot Odensvi-Munktorp via Bäppeby, Hallstahammar-Suraåsen-Västerås och avslutade turen med trevligt tjat vid Kajfiket:tummenupp

Vi träffade en lite trött Wasa som hade varit o snurrat hela dagen på Gelleråsen på KTM dag!

Ja man e inte så snabb efter en dag på bana.
Klarade ni regnet....ja han inte mer än till linbanan mot kungsör sen hade ja spöregn till e-tuna med ca 60km:s fart:gnissla

..tror det blir geggmoped, om ens det...regnar friskt stup i ett runt krokarna, var bra fuktigt på Himmetavägen runt lunchtid idag. :(

De åskar å öser ner i Entjööping nu :(
Kollade på sattelit å radarbilder å de ser inge bra ut om inget under sker...

Stannade hemma å tröstade med en mycket god kantarellmacka å öl :)

Tisdag o fint, vill någon åka eller fika:vaKan för övrigt berätta att det är SISTA veteranbilsträffen i Arboga på Hjälmare Kanalfiket ikväll, ta bil dit o fika el hoj:confused::va

Tisdag o fint, vill någon åka eller fika:vaKan för övrigt berätta att det är SISTA veteranbilsträffen i Arboga på Hjälmare Kanalfiket ikväll, ta bil dit o fika el hoj:confused::va

Hinner inte dit numera när rasmus börjat träna 1630-1730 men det är väldigt kul att kolla på det med :tummenupp

Back