Köpings-åka

Är sugen på att haka på oxå men har hört att det brukar mest vara "bombartempo" på köpingsturerna vilket inte tilltalar mig direkt. Lagligt + moms och kanske lite till funkar :tummenupp

Är sugen på att haka på oxå men har hört att det brukar mest vara "bombartempo" på köpingsturerna vilket inte tilltalar mig direkt. Lagligt + moms och kanske lite till funkar :tummenupp

Det är stor spridning, och blir det många brukar det vara betydligt mera sansat än om det är de närmast sörjande (som alla känner varandra...). :) Åk du, finvägar utlovas...

Date! Avgång 17.45 så hinner vi till 18 fikat?

snarare 1810-fikat, vägen till köping tar fanimig aldrig slut, kan mycket väl vara en av svärjes tråkigaste transportsträckor :tungan

haka! du kommer inte bli ifrånkörd/bortappad :)

Last edited:

Jag tänkte hänga på idag bara jag hinner rasta hund och sånt innan.

Stevooo, vi kan sällskapa i "streethojtempo" så får "sportOllarna" köra i sitt, no problemo! :tummenupp

Men för i helvete...du åker rytterne - strömsholm - herrskogen - munktorp - TJöping.

:problemsolved

Word.

verkar bli många som ska åka ikväll. Har tänkt att jag ska hänga med någon dag, men har fullt upp med husbygge just nu så det är svårt att ta sig tid.

Men för i helvete...du åker rytterne - strömsholm - herrskogen - munktorp - TJöping.

:problemsolved

MED stor VARNING FÖR VINGLANDE FORUMTROLL MELLAN sTRÖMSHOLM Å HÄRRSKOGEN
:D

Word.

verkar bli många som ska åka ikväll. Har tänkt att jag ska hänga med någon dag, men har fullt upp med husbygge just nu så det är svårt att ta sig tid.

Ja smiter från en husrenovering :D

Last edited:
Hänger jag på er då rotor eller kör ni ifrån? För jag hittar inte där?

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti