Köpings-åka

Är sugen på att haka på oxå men har hört att det brukar mest vara "bombartempo" på köpingsturerna vilket inte tilltalar mig direkt. Lagligt + moms och kanske lite till funkar :tummenupp

Är sugen på att haka på oxå men har hört att det brukar mest vara "bombartempo" på köpingsturerna vilket inte tilltalar mig direkt. Lagligt + moms och kanske lite till funkar :tummenupp

Det är stor spridning, och blir det många brukar det vara betydligt mera sansat än om det är de närmast sörjande (som alla känner varandra...). :) Åk du, finvägar utlovas...

Date! Avgång 17.45 så hinner vi till 18 fikat?

snarare 1810-fikat, vägen till köping tar fanimig aldrig slut, kan mycket väl vara en av svärjes tråkigaste transportsträckor :tungan

haka! du kommer inte bli ifrånkörd/bortappad :)

Last edited:

Jag tänkte hänga på idag bara jag hinner rasta hund och sånt innan.

Stevooo, vi kan sällskapa i "streethojtempo" så får "sportOllarna" köra i sitt, no problemo! :tummenupp

Men för i helvete...du åker rytterne - strömsholm - herrskogen - munktorp - TJöping.

:problemsolved

Word.

verkar bli många som ska åka ikväll. Har tänkt att jag ska hänga med någon dag, men har fullt upp med husbygge just nu så det är svårt att ta sig tid.

Men för i helvete...du åker rytterne - strömsholm - herrskogen - munktorp - TJöping.

:problemsolved

MED stor VARNING FÖR VINGLANDE FORUMTROLL MELLAN sTRÖMSHOLM Å HÄRRSKOGEN
:D

Word.

verkar bli många som ska åka ikväll. Har tänkt att jag ska hänga med någon dag, men har fullt upp med husbygge just nu så det är svårt att ta sig tid.

Ja smiter från en husrenovering :D

Last edited:
Hänger jag på er då rotor eller kör ni ifrån? För jag hittar inte där?

Nyheter
CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”