Köpings-åka

Pallar inte med E18 som transportsträcka denna tiden mitt i veckan :mad: är anledningen jag inte åker med dom ggr jag inte kan skylla på träningen

Pallar inte med E18 som transportsträcka denna tiden mitt i veckan :mad: är anledningen jag inte åker med dom ggr jag inte kan skylla på träningen

ÄÄÄÄH, det där var ändå vekt. Det dräller ju av krokiga 70-vägs-alterntiv till TJöping från oss. :fakta

Vi kan väl ta ett par turer så du hittar alla småvägar mellan Hallsta o Köping :tummenupp

Åker ju från västerås dom dagarna så det blir rytterne strömsholm köping..
Men tar ju sån tid när man behöver mjölka dom sista minuterna ur arbetsdagen, därför det jämt blir motorvägen om man ska dit.

Åker ju från västerås dom dagarna så det blir rytterne strömsholm köping..
Men tar ju sån tid när man behöver mjölka dom sista minuterna ur arbetsdagen, därför det jämt blir motorvägen om man ska dit.

Då är det ju jobbet du ska gnälla på. Inte vägen! :arsele

Håller med... Å även körningen på onsdagarna med V-åsarna:tummenupp

Finns önskemål om annan mötesplats till Köpingsåkningarna och vissa av de åkningarna, om vi skall mötas upp i Kolbäck, Markan, Hallstahammar, Kolsva mm så är det helt ok för min del ialla fall, beroende på vart turen skall gå, men geografiskt så ligger köping rätt bra till för Otisvängen, Käglan, Västermo samt även om man skulle åka Hällforsnäs, flodafors/bie turen.

Skall vi åka Suraåsen eller vägar utanför mot Västerås ex mot Sala och Vad/Kumla Kyrkby så kan vi ju samlas någon annastans:)

Last edited:
QUOTE=sportis;4733545]Finns önskemål om annan mötesplats till
Köpingsåkningarna och vissa av de åkningarna, om vi skall mötas upp i Kolbäck, Markan, Hallstahammar, Kolsva mm så är det helt ok för min del ialla fall, beroende på vart turen skall gå, men geografiskt så ligger köping rätt bra till för Otisvängen, Käglan, Västermo samt även om man skulle åka Hällforsnäs, flodafors/bie turen.

Skall vi åka Suraåsen eller vägar utanför mot Västerås ex mot Sala och Vad/Kumla Kyrkby så kan vi ju samlas någon annastans:)[/QUOTE]

Tänke bara..... för förra sommaren tror ja att det var nästan varje gång otivägen/250:an som ja var med å åkte:yoparty det går så satans fort :D

bla bla bla ... är den röde ponken nytvättad nu igen ? :D Klart att det inte ska komma in regn idag !!! Nu får det fanimig räcka med vattnande :fakta

Det sägs att gröna grodor gillar vatten :va:arsele

...tro mig, det kommer regna i eftermiddag. :hihi Det här har jag sett förut, strålande väder på dagen, det kör ihop lite moln under lunchen, och 15.00 ser man inte himlen längre. :fakta :gnissla :halvtomtglas

bla bla bla ... är den röde ponken nytvättad nu igen ? :D Klart att det inte ska komma in regn idag !!! Nu får det fanimig räcka med vattnande :fakta

Det sägs att gröna grodor gillar vatten :va:arsele

:rofl

...mark my words, det är redan så man inte ser den blå himlen längre här i V:ås, det blir regn... :D :givet

:rofl

...mark my words, det är redan så man inte ser den blå himlen längre här i V:ås, det blir regn... :D :givet

Här skiner solen på de rättfärdiga ännu:tummenupp Bara skit runtikring. Jag kommer tuffa ner med mitt tysta orginalsystem o blir vädret skit? Ja då tar jag en kopp kaffe och förhoppningsvis kan jag förhoppningsvis förbrödra mig med någon och snacka lite skit:tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph