Jien
Nu med Cheyhoj
Pallar inte med E18 som transportsträcka denna tiden mitt i veckan
är anledningen jag inte åker med dom ggr jag inte kan skylla på träningen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pallar inte med E18 som transportsträcka denna tiden mitt i veckanär anledningen jag inte åker med dom ggr jag inte kan skylla på träningen

ÄÄÄÄH, det där var ändå vekt. Det dräller ju av krokiga 70-vägs-alterntiv till TJöping från oss.![]()

Pallar inte med E18 som transportsträcka denna tiden mitt i veckanär anledningen jag inte åker med dom ggr jag inte kan skylla på träningen
Åker ju från västerås dom dagarna så det blir rytterne strömsholm köping..
Men tar ju sån tid när man behöver mjölka dom sista minuterna ur arbetsdagen, därför det jämt blir motorvägen om man ska dit.

Då är det ju jobbet du ska gnälla på. Inte vägen!![]()
nja är väl inget fel på det snarare jag som inte klarar av tidiga mornar och måste vara kvar till kvällen![]()

Med andra ord: Du prioriterar inte körningarna tillräckligt mycket för att gå upp tidigt på morgonen!![]()

bleh tycker ni ska starta med Köpingskörningarna från markan istlagom avstånd
![]()
Håller med... Å även körningen på onsdagarna med V-åsarna![]()
det går så satans fort Tänke bara..... för förra sommaren tror ja att det var nästan varje gång otivägen/250:an som ja var med å åktedet går så satans fort
![]()
O fint väder ännu, jag kommer![]()
Det här har jag sett förut, strålande väder på dagen, det kör ihop lite moln under lunchen, och 15.00 ser man inte himlen längre.
:halvtomtglasO fint väder ännu, jag kommer![]()

...tro mig, det kommer regna i eftermiddag.Det här har jag sett förut, strålande väder på dagen, det kör ihop lite moln under lunchen, och 15.00 ser man inte himlen längre.
![]()
:halvtomtglas
bla bla bla ... är den röde ponken nytvättad nu igen ?Klart att det inte ska komma in regn idag !!! Nu får det fanimig räcka med vattnande
Det sägs att gröna grodor gillar vatten![]()

Det sägs att gröna grodor gillar vatten![]()
...mark my words, det är redan så man inte ser den blå himlen längre här i V:ås, det blir regn...:givet
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |