Köpings-åka

:yoparty undrar om gubben har ett nick här han vann solklart :banana
'
Klart att det var askul som vanligt ... tisdags:rock :Rockbanan åka är beroendeframkallande

Gubben med fyrhjulingen vid Oti Krog - blinghjul och bröt-aga. :yoparty

Han var så rask att jag inte hann få fram kameran ens...och inte blev det mycket till fota idag heller, hade fullt upp med att hålla rådande hastighetsgränser. :hihi Jag formligen ÄLSKAR sådana goa slingriga vägar på åsarna, den mellan Hed - Skinnsberg var det länge sedan man åkte bil på, har aldrig kört båge på den, klart fin väg!

Jag hade precis svinkul, som vanligt, allt är erat fel grabbar... :D

Gabor2 - du är en mycket, mycket sjuk människa - too fast too furious säger jag bara! PSCCCCHHHHHT! :rofl

/J

Riiiiktigt skön körning idag!

Gabor2 vad trött och förståndig du ser ut på sista bilden, fick du jobba så hårt med R1an? :P

Gabor2 vad trött och förståndig du ser ut på sista bilden, fick du jobba så hårt med R1an? :P

Jag tyckte han var förståndig och ansvarstagande hela rundan - det var idel pekpinnar. :hihi

Det är tur vi är så galet vuxna allihopa. :yoparty

/J

Som jag sa just där bilden togs så är jag svårt neddrågad av alergi piller vilket lär ha påverkat ens performens negativt men som du vet så är det bättre att knarka än att läsa böcker så:yoparty

ja folk säger ju att ungdomare kör som galningar,
men på alla gruppåkningar jag vart med på så hare alltid vart dom som är födda ett årtionde före mig om kör som faen!

den som är äldst är gammlast som djungelordspråket lyder!

Jag hade precis svinkul, som vanligt, allt är erat fel grabbar... :D

Gabor2 - du är en mycket, mycket sjuk människa - too fast too furious säger jag bara! PSCCCCHHHHHT! :rofl

/J

jag hävdar att det är stora felmarginaler på en mc:s hastighetsmätare så jag bara kompenserar för att inte vara en stoppkloss:fakta

bah, jag verkar ha missat något!! *smått avis*

Ledsen men du har helt rätt:)

Last edited:
ja folk säger ju att ungdomare kör som galningar,
men på alla gruppåkningar jag vart med på så hare alltid vart dom som är födda ett årtionde före mig om kör som faen!

den som är äldst är gammlast som djungelordspråket lyder!

Det är bara för att vi har lägre f-premier:D

/J

NU fattar jag bättre när jag läste om och rätt!! :hihi Dumpventil!!!:D

Last edited:
Fan att jag missade er, jag tog nästan samma tur, va nästan samam tid i köping också men minnet av att det är tisdagskörning i köping hade sprungit bort. NEXT TIME

Njaeee. det blir det väl ändå inte :3freak Denna vecka kommer det att regna, det stoppar väl t.o.m. dig Gabor2? Eller förresten, vid närmare eftertanke.... nej, det kanske det inte gör :näsblod

:yoparty

Jodå visst stoppar det även mig :) Jag har dessutom sveriges sämsta framdäck att skylla på! När jag tänker på vad jag just skrivit så bara måste det här ge vuxenpoäng eller....:va :)

may the force be with you!!

Fan va synd man inte har en sån "geggmoppe". Det är ju perfekt, vid vackert väder tar man fram sporthojen, när det mulnar på drar man ut i skogen och leker i leran!!

Fan va synd man inte har en sån "geggmoppe". Det är ju perfekt, vid vackert väder tar man fram sporthojen, när det mulnar på drar man ut i skogen och leker i leran!!

...1 timme lek i geggan total körtid - 1 timme tvätt...URK.

Men kul var det, och snorhalt med lite regn på det hela. :crash

/J

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP