Köpings-åka

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
DSC00042.jpg
Härnborg har skrapat knäpuck! :tummenupp

DSC00040.jpg
Fast normalt sett ska man försöka göra det UTAN att skrapa kåpan samtidigt! :D
 

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Det sägs att riktiga män vågar välja rosa! :fakta
DSC00053.jpg

DSC00054.jpg

DSC00055.jpg

DSC00056.jpg

DSC00057.jpg
Fan! Pärlan var ju nytvättad när jag åkte ut ju... :gråta
DSC00062.jpg
 

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Japp, skickade ett sms och han skrev att det blev värre och värre så han åkte till akuten. Inte hört något sen dess...

Fan, det var det jag var rädd för. Det var därför jag inte ville släppa iväg honom hem själv. Skönt att han tagit sig till sjukan i alla fall. Håll oss uppdaterade är du snäll!
 

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Fan, det var det jag var rädd för. Det var därför jag inte ville släppa iväg honom hem själv. Skönt att han tagit sig till sjukan i alla fall. Håll oss uppdaterade är du snäll!

Han är på G hem eller så är han hemma. Inga sprickor, men han sa att det är nog muskelfästena som är uttänjda och det är svullet pga att fästena blöder.
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Det är nog högst normalt att det blir värre när chocken släpper.Kan vara indikation på fraktur med att det blir sämre! De kommer nog bli klarhet efter runkning (med vänstern:D) Det positiva är då att sannolikheten för avåkning resten av sommarn minskar:)

Han är på G hem eller så är han hemma. Inga sprickor, men han sa att det är nog muskelfästena som är uttänjda och det är svullet pga att fästena blöder.

Så blev man sen med sitt inlägg igen!!! Skönt att det inte gick paj nått ben iallafall mjukdelar läker fortare och bättre!!!

Tack alla för en kanon kväll med vägkriga lite högt tempo bitvis men det är sportis fel :tummenupp
 
Last edited:

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Det är nog högst normalt att det blir värre när chocken släpper.Kan vara indikation på fraktur med att det blir sämre! De kommer nog bli klarhet efter runkning (med vänstern:D) Det positiva är då att sannolikheten för avåkning resten av sommarn minskar:)



Så blev man sen med sitt inlägg igen!!! Skönt att det inte gick paj nått ben iallafall mjukdelar läker fortare och bättre!!!

Tack alla för en kanon kväll med vägkriga lite högt tempo bitvis men det är sportis fel :tummenupp

Det blir nog bra. Gymmet om en vecka skulle jag nog tro. Han blev ju lite orolig om han skulle missa axelpasset imorrn (idag) :D.

Tackar för en kanon kväll jag med :) Kändes som vi var ute jättelänge. Kändes skumt men ändå skönt att gruppen blev så uppdelad som den blev. Annars är det blir det lite segt och ligga 14 pers efter varann. :tummenupp
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Vad fanihelveTT!!1!!111one :fakta

Först åker Vildehilding med, på NYTVÄTTAD knarr?!?
Sedan fikas det i solen på Månsols (jädrar vad det ser mysigt ut), så är discotränarn' lite i marken :( Ser ju ut att ha varit lindrigt i alla fall, hoppas du mår bra grabben. :) Lite nya klistermärken på den där så, och skrapat ställ är racing, alla instruktörerna igår hade skrapade stEll. :fakta

Men dagens chock är mest att Trixter var ute på en tisdagsrunda. :skrämd

Kändes skumt men ändå skönt att gruppen blev så uppdelad som den blev. Annars är det blir det lite segt och ligga 14 pers efter varann. :tummenupp

Haha, låt mig gissa, gabor2, tias, suomalainen, härnis och arbogamillen först? :hihi
 
Last edited:

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1
Fasiken ... verkar det inte som att vi missat en hel del ????? :skrämd
Vad fanihelveTT!!1!!111one :fakta

Först åker Vildehilding med, på NYTVÄTTAD knarr?!?
Sedan fikas det i solen på Månsols (jädrar vad det ser mysigt ut), så är discotränarn' lite i marken :( Ser ju ut att ha varit lindrigt i alla fall, hoppas du mår bra grabben. :) Lite nya klistermärken på den där så, och skrapat ställ är racing, alla instruktörerna igår hade skrapade stEll. :fakta

Men dagens chock är mest att Trixter var ute på en tisdagsrunda. :skrämd



Haha, låt mig gissa, gabor2, tias, suomalainen, härnis och arbogamillen först? :hihi
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Vad fanihelveTT!!1!!111one :fakta

Först åker Vildehilding med, på NYTVÄTTAD knarr?!?
Sedan fikas det i solen på Månsols (jädrar vad det ser mysigt ut), så är discotränarn' lite i marken :( Ser ju ut att ha varit lindrigt i alla fall, hoppas du mår bra grabben. :) Lite nya klistermärken på den där så, och skrapat ställ är racing, alla instruktörerna igår hade skrapade stEll. :fakta

Men dagens chock är mest att Trixter var ute på en tisdagsrunda. :skrämd



Haha, låt mig gissa, gabor2, tias, suomalainen, härnis och arbogamillen först? :hihi


Fullständigt oskyldig!!!! Jag åkte kölvatten satan igår!!!Jag och trixarn kom sist till otikrog:fakta
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top